Gå til innhold

HJELP MEG! Desperat, gravid og kløe i beina!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sove pga kløe i beina. Har til og med greid å vekke jenta mi pga tusling rundt i huset og risting av tær og lemmer. Jeg er sååå trøtt og må opp kl seks. Kan noen gi meg gode råd? Jeg vil sove!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg i senga, legg et bein utenfor kanten. (fra midt på leggen og ned) og roter ankelen, først ene veien, så andre. Bytt bein etter en liten stund, fortsett til det faktisk funker, kan ta littegranne tid dog.

Stikk på apoteket i morgen og skaff deg to ting; eisgel eller tigerbalsam, samt magnesiumtilskudd.

Skrevet

Jeezez christ! Tusen takk! Funker dette skylder jeg deg mer enn ett takk! Holder på å tilte her...

Skrevet

Nettopp ferdig med andre graviditet på under 3 år, lover effekt. Dessverre så funker det ikke helt umiddelbart noe av det.

Ankelgreiene har effekt der og da i det minste. (o lykke! hehe), eisgel/tb har ca et kvarters effektstid og magnesiumen funker over tid:)

Er pga mangel på det at du har busy feet (som visstnok er fagutrykket:p)

Lykke til med sovinga!

Skrevet

Tusen takk! Er selv på graviditet nummer to på to år, men slet forferdelig med dette sist også. Da kunne jeg sove på dagen og hadde bare meg selv å tenke på, men nå er det jobb og barn så jeg må sove på natta... :) Jeg krysser tærne og løper på apoteket i morgen tidlig!

Sov godt du også! :)

Skrevet

Tåkryssing har dobbel effekt;)

Kan hjelpe litt på musklene i leggen også, så kryss i vei!

Hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...