Gjest Trollbundet Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg kuttet ut pillen i august.Har hatt uregelmessig mens etter d.Men nå tror jeg den holder på å stabilisere seg sånn noenlunde.jeg har tatt El tester for å se når jeg får mensen.Og skrevet liste! Jeg fikk mensen onsdag de 11.6.På dag 27. 8 dager etter El bare ble jeg VELDIG premenstruell.Sur og rasende for ALT.Overdrev veldig. veldig Ømme og litt vonde bryster også,men det har jeg også til vanlig når jeg skal ha mensen. Jeg har også begynt å skrive "mensdagbok".Skal skrive noe av det som står der,så dere ser hvordan mensen er denne gangen! onsdag 11.6: Fikk mensen klokken 10.30. Mye blødning 1 dagen,men ikke på langt nær så mye som før! Da måtte jeg ha på både bind og tampong begge de 2 første dagene fordi det blødde gjennom tampongen. Da ble hele tampongen full av blod + mye av bindet også! Nå 1 dagen gikk jeg med bare bind fordi magen føltest steinhard ut,pga at jeg snart måtte på do.. Torsdag 12.6: jeg blør ikke så mye på natten.Men det første dobesøket kom det LITT mye blod.Hadde på bind og tampong.Skiftet tampong i 4 tiden og det var ikke mye rart som hadde kommet.Tampongen "føltes"tørr ut,ekkel å få ut..Var bare noen flekker. ca klokka 22 tok jeg av meg tampongen for natta,da var det ekstremt lite. I natt hadde vi sex.Da hadde jeg ikke blødd siden klokka 22! Fredag 13.6: I dag ca halv 12 kom det ørlite blod Bare når jeg tisset! Bare så vidt synlig på papiret når jeg tørket meg.Svakt rosa.Så tisset jeg igjen 12.50.Da kom det enda mindre Bare når jeg tisset! Men da jeg tisset i 19.30 tiden etter en bytur så hadde jeg hatt en liten blødning,brunt "resteblod" som jeg kaller det.Var på do 22.10,hadde da akurat blødd bittelitt helt friskt blod. Lørdag 14.6: I kveld klokka 21.40 da jeg var på do hadde jeg blødd litt brunt igjen.Litt mer enn litt.Da hadde det ikke kommet noe siden 22.10 i går.Trodde jeg var ferdig nå jeg..Håper jeg er det nå.. Søndag 15.6: Klokka er 18.50.Tidligere i dag hadde vi sex.Jeg var på do og tisset nå.Har begynt å blø IGJEN! Har ikke kommet noe siden 21.40 i går.Da var det brunt,men nå var det rødt igjen..Ikke kjempemye,men det var jo litt. 22.30,var på do,hadde blødd litt da og..00.50 var på do igjen nå for å sjekke og da var det bare ør bittelitt jeg hadde blødd. Jeg håper jeg er ferdig nå! For nå er jeg lei! Jeg er ikke vant til dette.Er mere vant til å blø mye i 2 dager og så få 1 helt døgn pause,så kommer det bare brunt et par 3 dobesøk eller noe.Nå er det så mye att og fram.. Skulle tro jeg plutselig ikke tåler å ha sex når jeg har mensen! Det hadde jeg titt og ofte før,når jeg hadde pause og ikke blødde.. Kan fortelle at jeg har begynt på kromtabletter,for jeg har lest at den vissnok kan få skikkelig igang syklusen..Det kan vel ikke være den som gjør det??? Jeg begynte på den fredagskvelden. Håper oen gidder å lese dette,selv om det handler om mensen og at det er langt! Jeg synes også det er rart at det plutselig bare er på kveldstid jeg blør..Hmmm..Merkelig..
Gjest Trollbundet Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Ingen som kan tenke seg om det er vanlig da?? Veldig rart dette her da..At det plutselig blir bare på kveldstid,og med et døgn imellom.
Gjest Trollbundet Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Er det ingen som kan svare meg på dette da? Eller er mld så veldig lang at ingen gidder å lese?? Ja ja.. ihvertfall så kommer det noe lyyysebrunt svaaakt noe nå.Har sett det side ca 13.sjekket 2 ganger.Kommer bare når jeg tørker meg.. håper det betyr slutten for denne gang,er ikke vant til så lange menser.
Gjest Trollbundet Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 ingen nei?? Nei vel..Da er den visst uvanlig! Håper jeg slipper sånne menser igjen! veldig irriterende å tro man er ferdig og så er man ikke d..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå