Gå til innhold

Jeg er visst ingen god venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som jeg er veldig glad i. Men vi har et vanskelig forhold. Jeg er nemlig ikke så god på det med å holde kontakten. Jeg er heller ikke noen spesiellt sosial person, da jeg får nok av folk gjenom jobben jeg har. Men det betyr ikke at jeg ikke er glad i henne, eller at jeg ikke vil ha henne som venn!! Er så vanskelig det der.. Måtte bare få det ut... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er åpen om det forstår hun sikkert. De fleste vennskap endres ettersom livet endrer seg.

Skrevet

Jeg er utrolig glad i vennene mine og veldig sosial.Snakker dann og vann i telf med venner .Self føler jeg at jeg svikter av og til da jeg ikke får tid til å prioritere vennene mine hele tiden og besøkt dem så ofte jeg vil.Prøver så godt jeg kan ,men me to barn og alt som følger med tar det også myyyyyyye tid

Skrevet

Samme her:=(

Skrevet

jeg er også elendig til og holde kontakten med folk. så de jeg har kontakt med er de som ringe meg stort sett. eller de jeg har på msn.

men jeg er åpen på det. jeg lever i en verden som fungerer litt på prinsippet "ut av synet ut av sind"

det er vel min måte og beskytte meg på

Skrevet

Takk for innspill. :) Hun var den første venninnen jeg fikk da jeg flyttet hit for seks år siden. Etterhvert fikk jeg meg jobb og større omgangskrets. Men jeg glemmer aldri hvor godt det var å henne den første tiden. :) Vi har vel utviklet oss i forskellige retninger.. Og jeg er ærlig om hvordan jeg er som person. Hun får ta meg som den jeg er. ;) Uansett.. Hun vil alltid bety enormt mye for meg!

Skrevet

La henne få vite hvor mye hun betyr for deg!

Skrevet

Skal sende henne en melding i morgen.. :) Er flinkere til å uttrykke meg skriftlig enn muntlig. Håper hun forstår. For sist gang vi så hverandre, under du arrangement i barnehagen, snakket hun ikke til meg... Og jeg takker ikke at folk er sinte på meg.. :( Ha en god natt, damer! I morgen er det en ny dag med nye muligheter.. Forhåpentligvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...