Northernlights Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Akkurat nå har jeg egentlig en koffert å pakke. Ellers: Sy!! Skrive bok!! ......og...ja,det er mye mer fornuftige ting man kunne gjort. Og en vakker dag skal jeg kaste hele internetten på dør ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 en lett blanding av soving og lesebøkeer
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 (kan liksom ikke tenke meg at jeg faktisk hadde begynt og rydde da heller)
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 lese, hekle, male...en helt del ting jeg har slutta med.....uansett så er snart tida som "nettslave" over ;-)
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Hmmm, se tv. Gjør plutselig mye av det om dagen med en baby som helst vil være på fanget, armen eller henge i puppen. Vanskelig å skrive da gitt...
Northernlights Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Om livet til mannen min (han var elitesoldat i 17 år), eller barnebok, om misbruk av barn, eller ei bok om en meget spesiell ulvehund som er død nå. Iallefall noen tanker jeg har ;o)
blond Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2008 Spennende! Det er bare å sette igang, tar gjerne lang tid fra ide til ferdig resultat. Er det bare på idestadiet enda?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Jepp...jeg er nødt når jeg skal både jobbe litt og gå skole til høsten...da tror jeg at jeg blir en skjelden gjest her....heldigvis flink til å holde fokus på det jeg skal når jeg går skole...blir fort oppslukt av fagstoff da :-)
blond Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2008 Det er bra. Hva slags utdanning skal du i gang med (husker ikke...)?
Northernlights Skrevet 15. juni 2008 #13 Skrevet 15. juni 2008 Har begynnelsen allerede, på den om mannen min. Men det må jo være hemmelig forfatternavn,siden han ikke får lov å snakke om alt som skjedde.Må bli litt fiction, basert på sanne hendelser. Snekret sammen en begynnelse, etter å ha opplevd han hadde mareritt fra første gangen han drepte noen i kamp. Da var han svett og gråt i søvne..så "boka" begynner der; med konas side av "saken",og så går det en rød tråd mellom nåtid og fortid.
blond Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2008 Det kan bli veldig bra. Historien har potensiale, det gjelder å gripe det. Vil du satse på å få den utgitt i USA eller Norge?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #15 Skrevet 15. juni 2008 sykepleieren HÅPER jeg i hvertfall....hvis ikke så blir det å jobbe og ta helsearbeider som privatisk i første omgang. Får vite om ca 1 mnd....spent!
blond Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. juni 2008 Er det ikke bedre å vente på neste opptak til sykepleien enn å ta helsearbeider? Jeg har ikke hørt om helsearbeider, engang. Det er andre ting du kan ta som ikke koster mye og som samtidig gir poeng. Jeg kan ikke så mye om dette, men du har sikkert satt deg inn i det.
Northernlights Skrevet 15. juni 2008 #17 Skrevet 15. juni 2008 Den er på engelsk, det lille jeg har skrevet så langt...Nordmenn liker sikkert ikke så godt krigshistorier som amerikanerne gjør. ;o)
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #18 Skrevet 15. juni 2008 det gir faktisk poeng:-) Har desverre ikke tid til å vente 2år, for jeg er nødt til å ta det desentralisert pga ungene. Kan ikke pendle før de er store uansett.. Helsearbeider er litt utvida hjelpepleier, de har nytt "navn" og yrket har vel litt videre felt. Jeg har grunnkurset fra før.
blond Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 15. juni 2008 Det er mulig, men det spørs hva du legger vekt på. Temaet i seg selv kan fenge mange avhengig av innfallsvinkel.
blond Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 15. juni 2008 Forskjellen på omsorgsarbeider og helsearbeider blir....?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #21 Skrevet 15. juni 2008 En helsearbeider er den nye betegnelsen for omsorgsarbeider og hjelpepleier :-) Litt "sammen slått". Yrkesfaglig utdanning. Og lønna er ikke så veldig lavere i forhold til sykepleiere og utdannings lengda i hvertfall.
blond Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 15. juni 2008 Lykke til! Blir spennende om du kommer inn på sykepleien! Håper det!
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #23 Skrevet 15. juni 2008 Takk, kommer jeg inn så er jeg et steg nærmere å realisere drømmen om å bli jordmor. Er det jeg har aller mest lyst til.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå