Gå til innhold

Hvis du ikke fikk bruke nett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ville du brukt tiden på da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå har jeg egentlig en koffert å pakke.

Ellers: Sy!!

Skrive bok!!

......og...ja,det er mye mer fornuftige ting man kunne gjort.

Og en vakker dag skal jeg kaste hele internetten på dør ;o)

Skrevet

en lett blanding av soving og lesebøkeer

Skrevet

(kan liksom ikke tenke meg at jeg faktisk hadde begynt og rydde da heller)

Skrevet

lese, hekle, male...en helt del ting jeg har slutta med.....uansett så er snart tida som "nettslave" over ;-)

Skrevet

Er du så sikker på det?

Skrevet

Hmmm, se tv. Gjør plutselig mye av det om dagen med en baby som helst vil være på fanget, armen eller henge i puppen. Vanskelig å skrive da gitt...

Skrevet

Om livet til mannen min (han var elitesoldat i 17 år), eller barnebok, om misbruk av barn, eller ei bok om en meget spesiell ulvehund som er død nå.

Iallefall noen tanker jeg har ;o)

Skrevet

Spennende! Det er bare å sette igang, tar gjerne lang tid fra ide til ferdig resultat. Er det bare på idestadiet enda?

Skrevet

Jepp...jeg er nødt når jeg skal både jobbe litt og gå skole til høsten...da tror jeg at jeg blir en skjelden gjest her....heldigvis flink til å holde fokus på det jeg skal når jeg går skole...blir fort oppslukt av fagstoff da :-)

Skrevet

Det er bra. Hva slags utdanning skal du i gang med (husker ikke...)?

Skrevet

Har begynnelsen allerede, på den om mannen min. Men det må jo være hemmelig forfatternavn,siden han ikke får lov å snakke om alt som skjedde.Må bli litt fiction, basert på sanne hendelser. Snekret sammen en begynnelse, etter å ha opplevd han hadde mareritt fra første gangen han drepte noen i kamp. Da var han svett og gråt i søvne..så "boka" begynner der; med konas side av "saken",og så går det en rød tråd mellom nåtid og fortid.

Skrevet

Det kan bli veldig bra. Historien har potensiale, det gjelder å gripe det. Vil du satse på å få den utgitt i USA eller Norge?

Skrevet

sykepleieren HÅPER jeg i hvertfall....hvis ikke så blir det å jobbe og ta helsearbeider som privatisk i første omgang.

Får vite om ca 1 mnd....spent!

Skrevet

Er det ikke bedre å vente på neste opptak til sykepleien enn å ta helsearbeider? Jeg har ikke hørt om helsearbeider, engang. Det er andre ting du kan ta som ikke koster mye og som samtidig gir poeng. Jeg kan ikke så mye om dette, men du har sikkert satt deg inn i det.

Skrevet

Den er på engelsk, det lille jeg har skrevet så langt...Nordmenn liker sikkert ikke så godt krigshistorier som amerikanerne gjør.

;o)

Skrevet

det gir faktisk poeng:-) Har desverre ikke tid til å vente 2år, for jeg er nødt til å ta det desentralisert pga ungene. Kan ikke pendle før de er store uansett..

Helsearbeider er litt utvida hjelpepleier, de har nytt "navn" og yrket har vel litt videre felt. Jeg har grunnkurset fra før.

Skrevet

Det er mulig, men det spørs hva du legger vekt på. Temaet i seg selv kan fenge mange avhengig av innfallsvinkel.

Skrevet

Forskjellen på omsorgsarbeider og helsearbeider blir....?

Skrevet

En helsearbeider er den nye betegnelsen for omsorgsarbeider og hjelpepleier :-) Litt "sammen slått". Yrkesfaglig utdanning. Og lønna er ikke så veldig lavere i forhold til sykepleiere og utdannings lengda i hvertfall.

Skrevet

Lykke til! Blir spennende om du kommer inn på sykepleien! Håper det!

Skrevet

Takk, kommer jeg inn så er jeg et steg nærmere å realisere drømmen om å bli jordmor. Er det jeg har aller mest lyst til.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...