Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Heihei! Tenkte jeg bare skulle presentere meg litt. Jeg er en dame på 29 år og venter en liten jente. Jeg er nå i uke 22. Fra før av har jeg to kjempegreie jenter på 15 og 2 år. Jeg er nylig kommet tlibake til Bergen etter å ha bodd seks år i England med min eksmann. Jeg jobber som lærer på en ungdomsskole, og det trives jeg veldig godt med. Skulle bare si hei
galemathias og snusmumrik Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hei og velkommen. Jeg er selv nyregistrert her:-) Jeg er 31 år og førstegangsprøver. Har skapet fullt av eggløsningstester og venter utålmodig på at mensen skal gi seg og at syklusdag ti skal komme, for da har jeg blitt rådet til å starte testingen:-) Jeg er såå babysyk og håper håper håper at dette ikke tar altor lang tid:-).. Lykke til til oss:-)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Heisann! Haha, får håpe du blir gravd tidlig da. Jeg har blitt gravid på første forsøk med alle tre, satser på at du har samme hellet. Lykke til
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 stakkars dama må jo være schizofren.... skal ikke være enkelt gitt....
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Okei, nå ser jeg tulleinnleggene... Men hva har det med saken å gjøre?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Gi jenta ein sjangse! Om det skulle vise seg å vere same opplegg som ei viss karamella hadde, så finne de det alltids ut tidsnok. Eg vil no i allefall seie velkoma hit:)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 Hehe, takk ;-) Nei, mitt liv er nok ikke så veldig romantisk eller utrolig. Bare en skilt gravid tobarnsmor som ikke hadde hatt noe imot en kjekk, rik franskmann... Hehe :-)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #15 Skrevet 16. juni 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro... Du sier du er 29 og har en datter på 2 år som du fikk når du var 25. Får ikke det helt til og stemme... Å det der forstervann-greiene...virker veldig merkelig den historien der. Håper jo det ikke er lurerier igjen da. Så hvis det ikke er det: gratulerer med graviditeten og velkommen hit
MrsL1 Skrevet 16. juni 2008 #16 Skrevet 16. juni 2008 Huff, synd alle blir så misstenksomme når sånt skjer... Ønsker deg velkommen jeg, og lykke til i svangerskapet, så får jeg heller føle meg dum om jeg tar feil:)
Ladybug~N&E Skrevet 17. juni 2008 #17 Skrevet 17. juni 2008 blir plutselig sånn når når den ene utrolige historien etter den andre kommer og man allerede er mistenksomme på mange som er her inne... kan jo si at jeg er litt mistenksom selv. i innlegget ditt "jeg er blitt megarund" sier du at du prøvde en tunika du brukte frem til uke 40 i forrige svangerskap. i følge profilen din fikk du begge barna dine for litt for tidlig. og for å sette det ekstra på spissen så sier du at alle barna satt på første forsøk. 13år gammel og forsøker å blir gravid? (kan jo være skrivemåte for at man har blitt gravid uten å anstrenge seg, såkalt uhell, men der ser du hvor lett det er å bli mistenksom.) så skal man lage historier her inne og sørge for å ikke bli tatt må man nok finne på noe mer normalt og kjedelig så ikke folk reagerer. eller så må man være så opphengt i detaljer at man ikke driter seg ut på småting. nå er vel ikke akkurat det at man er en 14år ung mor som er det mest mistenksomme for dem finnes det flere av.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #18 Skrevet 17. juni 2008 Ja, andremann kom i uke 36, så det var feil av meg å skrive uke 40. Men jeg har hatt venner som har brukt den ut svangerskapet også. Nei, jeg prøvde selvsagt ikke å bli gravid da jeg var 13 år. Jeg ble misbrukt av en eldre gutt. Er litt trist synes jeg å bli mistrodd på denne måten. Men takk til dere som sier velkommen :-)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #19 Skrevet 17. juni 2008 Jeg giftet meg da jeg var 25 og fik datteren min da jeg var 27. Ja, fostervann-greiene ER merkelig, men jeg vet jo ikke hva de handler om selv. Takk :-)
Krusemynthe Skrevet 17. juni 2008 #20 Skrevet 17. juni 2008 Kjære deg...Tok det deg ETT ENESTE MINUTT å sette deg inn i alle tulleinnleggene til Ella Bella???? 15.29; Du skjønner ingenting 15.30; Du skjønner alt og har i tillegg rukket å skrive et nytt innlegg på tråden her. Superwoman!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå