Gå til innhold

Testet positivt på dag 21......


petiteM's

Anbefalte innlegg

Shit! Nå fikk jeg hetta - testet nettopp superpositivt på det som burde være dag 21 i syklusen. Fikk hjelp til skikkelig EL med Pergotime denne gangen pga blødningsforstyrrelser etter SA. Er derfor livredd for at det kan være tvillinger på gang pga. tidlig pos. test....

 

Noen som kan berolige meg med at de også fikk tidlig pos. test uten mistanke om flere spirer (arv, assistertbefruktning osv.) i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer med pos test!

 

jeg kan ikke noe om tvillinger/trillinger,mnenvet at jeg testet tidlig pos med nummer tre som jeg mistet i uke 11 nå i april.....da fant jeg det ut nesten med en gang etter sex!

 

håper så inderlig spiren sitter nå og at alt går bra denne gang!

 

lurer på når jeg kan teste meg...hadde siste mens 29.mai og EL 9.-10. juni...

 

jge føler meg gravid,og klarer ikke vente til neste uke!

 

tenk om vi kan bli venner her inne med mars09 barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er så utolmodi som en 5 åring på julaften nå, hadde mensen sist 8 juni. hadde el 24. juni i dag er det 29, har bare gått 5 dager, enda 8 dager til jeg kan teste, men har en test og er VELDI nyskjerri.....men er det noen vits? hvor lang tid var det mellom el å pos. test hos deg? Det er første gangen vi prøver, så det er vel ikke sæli sannsynlig at vi har klart det, men noe gjør meg så positiv? SPM: hva er IKM og alle de rare forkortelsene her inne? tr? tante rød? flere forkortelse du synest jeg må lære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg synes du bare skal ta den testen. Jeg hadde sist mens 5 juni og testet en gang den 20 juni med Clearblue digital, der stod det ikke gravid.. men så tok jeg en ny Quick Response normal urintest påfølgende torsdag den 26 juni og den viste svak positiv.

 

Hos legen tok jeg umiddelbart en ekstra test. Hos dem måles hcg innholdet i urinen i en slags måler som er ekstra følsom for små mengder hcg eller graviditets hormon. Denne testen var veeeldig positiv sa legen og godt å få det bekreftet.

 

Så nå er det mer eller mindre 2 uker siden jeg ble gravid med nr 5!!! Fikk påvist svangerskap 8 dager før forventet mens!Jeg har en gutt og 3 jenter fra før og den minste jenta mi blir 6 mndr 8 juli. Men jeg blir snart 37 i så et svangerskap til ingenting å vente med....

 

Jeg har tatt eggløsnings test hver morgen hele måneden uten å få positivt utslag, men gravid ble jeg alikevel og det bare en god måned etter å ha fjernet hormonspiralen! Jeg tror man helst skal ta den eggløsnings testen mel 4 og 8 på kvelden pga det har noe med utskillelsen av luteiniserende hormon som bygger seg opp iløpet av dagen og at det ikke er så mye av det i urinen på morgenen i motsetning til hcg. Good Luck to u!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...