Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hva hjelper best mot uren hud? Fullt av svarte porer i ansiktet.. Prøvd noe, men funker ikke. Da slikt man får kjøpt på matbutikken.. Oxo silikonskin
blond Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Bestill time til ansikt dyprens på en hudpleiesalong.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 hehe Får nok ikke noe i matbutikken for en problem-hud lille du... De som kan bruke podukter derifra, er de som er heldige med huden sin fra før... MD formulations er best på uren problem-hud. Men det koster jo litt... -Hudpleier
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Ja, man bare MÅ oppsøke hudpleier og kjøpe de spesielt gode produktene som BARE de selger... Herregud... Mange som får litt hjelp med peeling av huden sånn om du ikke har tusenvis av kroner å svi av hos hudpleier... Drikk mye vann:)
LinnisR83 Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Dra til hudlege. Sånn velvære senter. Jeg drar til laser peeling 1 gang i halvåret. Ikke en kvise eller hudorm i sikte. Bruker også Clinic skrubb. En sånn grønn peelingkrem jeg smører på 2-3 ganger i uken når jeg dusjer. Og pass på å fjern sminken før du legger deg. Det kan være stort bidragsmoment til uren hus. Og ikke bruk fet krem med parfyme i. Lykke til
LinnisR83 Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Det kan være stort bidragsmoment til uren hus, faktisk....hehehe...TRØTT HUD mente jeg. Og til den grønne kremen. Mente at tuben er grønn. Selve kremen er hvit. Hehehe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Takk for tips dere. Får vel spare litt penger da. For dette er ikke førsteprioritering når det gjelder penger.. Noe som egentlig er synd.. Men sånn er det når det er mye som skal ordnes med hus og garasje.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 lookfantastic.com og strawberrynet.com har en del av disse produktene som md, anbefaler å kjøpe de på nett, da det er veldig mye billigere, omtrent halvpris! Jeg bruker md og det funker veldig bra!! Er litt sløv med vask og lignende hver morgen og kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå