Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Er det bare jeg som ikke er helt tilfredstilt før jeg har fått 2-4 orgasmer.Ganske så slitsomt!Er det kansje fordi jeg onanerer så sjeldent!?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Ha Ha! Dryppert igjen?? Eller noen som ligner??
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Jeg får vanligvis 2-3 orgasmer hver gang vi har sex og det MÅ jeg ha.. Får lett orgasme da, så det pleier ikke å være så slitsomt, heller en nytelse Er jeg skikkelig kåt så får jeg gjerne flere
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror deg ikke. Du er sikkert ei som sliter med å få det siden du føler så behov for å fortelle om det. Rart du er anonym da egentlig. Du har sikkert aldri fått vaginal orgasme engang.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 1 er nok de fleste gangene. Kvaliteten, ikke kvantiteten det kommer an på ;.)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Jeg tar lang tid før jeg kommer ja....har fått vaginalt men ikke ofte. hi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Jeg får alltid orgasmer flere ganger pr samleie, rundt 2-4. De fleste når min mann bruker fingrene eller munnen, og vi har alltid langt vorspiel. Kunne aldri tenkt meg en mann som ikke likte det i alle fall. Men vi har desverre ikke så ofte sex da, men det passer seg bare slik hos oss;) Og nei.. Hadde nok ikke vært fornøyd med mindre jeg heller. Har lett for å komme, og glad er jeg for det;) Slitsomt er det heller ikke, bare ren nytelse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå