Gå til innhold

Positiv test på dag 21!!!! Tvillinger????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shit! Nå fikk jeg hetta - testet nettopp superpositivt på det som burde være dag 21 i syklusen. Fikk hjelp til skikkelig EL med Pergotime denne gangen pga blødningsforstyrrelser etter SA. Er derfor livredd for at det kan være tvillinger på gang pga. tidlig pos. test....

Noen som kan berolige meg med at de fikk tidlig pos. test med bare en spire i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet positivt en dag etter at mensen skulle kommet. Men den var ikke skikkelig klar da. Jeg vet ikke så mye om sånn tester og sånn og om det har noe med tvillinger å gjøre, men er det ikke bare hcg-nivået som er forskjellig ved forskjellige tider på dagen?

Skrevet

Tok testen nå ikveld - bare på måfå egentlig...

Det er vel egentlig sånn at man skal teste på morgenen når urinen er mest konsentrert og sjansen dermed er høyere for positiv test.

Har ei jente på 2 fra før, og med henne oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før uke 7-8 (skjønte ikke hvorfor jeg plutselig var så trøtt....)

Med babyen som ikke ble noe av (SA i uke 11) hadde jeg masse symptomer tidlig, men testet først svakt positivt ved IKM.

Skrevet

Hei.

Jeg har testet positivt flere dager før IKM ved alle mine svangerskap, et endte i SA, to i baby, men bare 1 baby.

Med førstemann testet jeg positivt på dag 9 mener jeg å huske, det var heller ikke morgenurin.

Gratulerer med positiv test!!!!!

Skrevet

Tusen takk!

Dette får meg i det minste til å slappe litt av:-)

Sikkert hyggelig med tvillinger, altså, men det vil få så mange flere praktiske konsekvenser.

Skrevet

Heisann=)

Jeg testet positivt en uke etter EL, og jeg hadde høye hcg verdier tidlig i svangerskapet. På IKM dag hadde jeg 323 synest jeg å huske, men jeg har "bare" ei lita jente i magen=)

Gratulerer så mye og lykke til!

Skrevet

Puh! Takk skal du ha:-)

Er jo ikke så veldig lenge siden jeg var gravid sist (SA i januar), og hatt skikkelig trøbbel med blødninger i etterkant. Mest sannsynlig fordi hCG nivåene mine var veldig høye (uke 11), og kroppen ikke skjønte at babyen var borte....

Skrevet

Dersom ULtermin stemmer paa meg, saa testet jeg positivt 5-6 dager etter det jeg selv trodde var EL. Og det var krystallklar strek altsaa, helt moerkeblaa.... =o) Man har ikke alltid EL naar man tror, har jeg funnet ut. Og selv om jeg har insistert paa min egen menstermin en stund og liksom ikke helt trodd paa UL termin, saa er baby estimert til aa bli 3300 til ULtermin, saa da gir jeg meg, og forstaar at ULtermin nok stemmer. Og gjoer den det, har jeg ogsaa testet veldig tidlig. Bare et barn her og alt er i orden/normalt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...