petiteM's Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Shit! Nå fikk jeg hetta - testet nettopp superpositivt på det som burde være dag 21 i syklusen. Fikk hjelp til skikkelig EL med Pergotime denne gangen pga blødningsforstyrrelser etter SA. Er derfor livredd for at det kan være tvillinger på gang pga. tidlig pos. test.... Noen som kan berolige meg med at de fikk tidlig pos. test med bare en spire i magen?
Cilimed nr5 i magen Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Bare en på meg, men uten hjelpemidler da, kan være at eggløsningen skjedde tidligere enn vanlig!
petiteM's Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Takk - det var godt å høre! Har ei jente på 2 fra før, og med henne oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før uke 7-8. Med babyen som ikke ble noe av (SA uke 11), hadde jeg masse symptomer tidlig, men fikk bare svak positiv test ved IKM.
Fullt hus :) Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 jeg fikk positiv test når jeg var litt over 3 uker på vei. Bare en her.
Puppesnuppa Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg også. Hadde 25-26 dagers syklus og testet pos på dag 21. Det gjorde jeg forrige gang også.. Bare en i magen hver gang
petiteM's Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2008 Puh! Godt å høre:-) Lettelsen, håpet og gleden øker for hvert svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå