Gå til innhold

Ella Bella Karamella

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alt bare tull?

Eller har di flere gode fantasier, dere bor kanskje i en megastor villa med 10 badebasseng i USA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig at hun bare vil innrømme at det er tull sånn helt uten videre? Hun har tydeligvis planlagt dette nøye siden hun liksom tok graviditetstesten her inne på BIM "live". Bare synd hun ikke kunne vente noen uker til før hun liksom var inne til 18-ukers kontrollen. En ni måneders graviditet tar nok for lang tid for henne og fantasien, og derfor tar hun såpeoperaversjonen.

Skrevet

For ei syk kjerring!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg bor i en megastor ranch i USA.

Skrevet

...men har kun 1 basseng ;o)

Skrevet

Er du veldig rik?

Skrevet

Kjemperik =o)

(ikke på dollar,men andre ting)

Skrevet

åh ranch altså,med hester å sånn da ? lucky you..kommer på besøk jeg ;)

Skrevet

Er det en ranch med hester eller en rancher- altså et hus hvor alt er på ett plan?

Skrevet

Nei,ingen hester =o/

Det er et eldgammelt Ranch House fra 1800 tallet. Men det pleide være et yrende liv her i gamle dager. Nå er det bare spøkelsene som er igjen.

;o)

Skrevet

Hm, mannen min sier nå når jeg spør han mer, at det er et "colonial federal" hus.

Det er et plantasje hus.Old plantation...

Sorry for feilinfoen.

Slaver hadde de også. Jeg vet altfor lite om historien til huset.

Skrevet

huff men da vil jeg ikke komme likevell,akkurat blitt kvitt spøkelsene og for ikke å glemme den hersens demonen her hjemme..men hørtes tøfft ut ellers ;)

Skrevet

Vi har ingen demoner her. Og det har vært musestille kjempelenge. Så akkurat nå er det fredelig her.

Skrevet

så godt :) endelig her og :)

Skrevet

Hvor stort er huset? Så utrolig spennende, Northernlights! Hvor i NC bor dere? Jeg har vært i Raleigh, Ashville og Chapel Hill. Det er kjempefint der!

Skrevet

Bor en time fra Raleigh.Hvis du sender meg PM, kan du få se hjemmesiden min.Bilder der.

Skrevet

Og det har 2 stuer og 5 soverom.Åpen kjøkkenløsning, dessverre.

Mye plen å klippe...

Skrevet

hahah

Hun er patetisk!

Alle historiene er jo åpenlyse. Tok testen, 5min senere venter hun fremdeles... jadda...

Og i ett innlegg er mammaen død, døde da hun var liten. I et annet har hun den og den budnaden...

men, når sant skal sies, det er ganske forkastelige ting hun lyger om, blitt misshandlet, mistet mor tidlig, trillinger osv...

nei...

esj....

Skrevet

Anonym 01.12 her, snakket selvfølgelig om Ella belle karamella, ikke deg, northenlight;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...