Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Babyer som kan sitte selv, ser det ut som de liker å sitte i den sitte-greia som man kan sette nede baljen?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 har ikke prøvd den, men vi kjøpte balje på ikea, sklisikker i bunnen, ungen min storkoser seg i den, helt genial, sklir ikke i det hele tatt
blond Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Vi brukte badestativet lite for babyen fikk røde merker i bakhodet. Det hjalp litt da vi la en tjukk klut der, men vi brukte det ikke ofte.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Tror ikke HI mente sånne stoler som de minste bruker, men sånne som babyen kan bruke når de sitter selv??
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 nei ikke stoler til de minste (jeg har ikke sett de). Babyen min er 9 måneder og sitter selv nå. Vi kan ikke bruke baljen nede i stellebordet lenger. Det er for lite, vi er også redd for at han skal falle ut (han vil helst ligge på magen i baljen, men vi håper han vil etterhvert sitte hvis vi gjør det koselig til han med en badebalje inne i dusjen med litt leker og han kan kose seg i vannet). Har sett det finnes en oppbyggd ryggstøtte som man kan kjøpe i tillegg til baljen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå