Gå til innhold

Kampehunder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt og så på program på nrk 2 nå om kamphunder..Skjønner meg faen ikke på folk som vil ha sånne hunderraser som folk er/blir redde og usikre når man møter de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner meg ikke på folk som greier å lage en så ensidig dokumentar om en så flott rase som pitbullen på bakgrunn av drapet på den ene jenta. vi har vel et par andre raser i norge som bør forbys da, om man skal forby hunder som har drept mennesker.....

Skrevet

Det er mye man ikke skjønner, og jeg ser ikke vitsen å legge ut dette innlegget heller.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk klarer å ha hund i det hele tatt jeg da. Mener alle hunder er potensielle "drapsmaskiner". Har da hørt at de fleste raser biter unger etc.

Men "De er jo så snille så....". Sikkert...

Skrevet

Raych

Synd å se slike mennesker som deg.

Skrevet

Så e det på`an igje,på`an igjen....

*ristepåhodet*

Skrevet

Hvor mange innlegg skal det legges ut med negativt innhold om "kamphunder" egentlig?

Skrevet

Og hvorfor det om jeg tør spørre?

Synes du virkelig alle hunder er de "snilleste hunden som finnes" etc? Helt ærlig?

Selv den "snilleste" hunden har instinkter og kan plutselig bite.

Skrevet

vi prøver ihvertfall 6 mami21;P

Tragisk å se sånne holdninger....

Mye farlig her i verden..

Skrevet

Jeg gidder ikke å lage diskusjon med folk som er totalt UVITENDE.

Hvis du skal snakke/skrive, så bør jammen meg ha litt fakta innabords også!

Skrevet

nå så ikke jeg dokumentaren men jeg tror at folk er skeptiske til kamphunder fordi dersom det klikker for dem får det mye større konsekvenser enn dersom en retriever klikker....

Skrevet

Haha potensielle drapsmaskiner....

Signerer deg over med mye farlig her i verden som for eks oss mennesker....

Skrevet

Bla bla bla......

Jeg siterer en bekjent jeg hadde en gang: "Jeg er mer ustabil enn det hunden min er...!"

Kan dere ikke bare la vaere?!

Skrevet

Så man burde forby alle raser noen kan være redd for???? bare fordi noen ikke liker utseende på de??

Morsomt.....! Regner med du ville forby alle "bulle" rasene da, siden det er de folk oftest er redd for. MIN erfaring tilsier at dette er de snilleste, mest tolmodige rasene av alle, men klart de merker om folk ikke liker de, legger ikke akkurat godsia til da......!

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å se at folk er litt redde for "kamphund-rasene".....MEN hvis man ser ann eierene så har man ofte ikke noen grunn til å være redd.Men når man ser på tv fra USA så blir "småfolket i nord" litt skremte vettu:)

Generelt:se heller ann eierene,så ser du oftest hvordan hundene er:)

Selv synes jeg de er søte og har møtt både stabile og ustabile "kamphunder".

Men er vel flere raser som heller skulle vært forbydd.

ELLER så skulle eierene gått gjennom en test før de ble eiere.Uansett hundetype.

Det er tross alt mennesker som gjør hundene til de de er.

Skrevet

Jeg blir så oppgitt over folk som svelger tabloide reportasjer rått, uten å ha noen form for kritisk blikk på den informasjonen de får servert.

Skrevet

Hvis man skulle styre unna alle hunder som folk er redde for sitter vi vel stort sett igjen med katt. Noen er redd for hund uansett. Har hatt rottweiler i alle år og noen er redde for denne hunden. Skal jeg kvitte med med hunden bare for at noen kan bli redd? Rottweileren, så vel som pittbull og huskyen og mange andre raser har iløpet av historien drept mennesker. Men alle hunder er potensielle drapsmaskiner, bare at de små hundene ikke er så kraftig i bittet, så deres hensikter får ofte ikke så store konsekvenser. Motivet er ofte det samme likevel.

Skrevet

Jeg så ikke hele dokumentaren på nrk2 igår, men ble helt kvalm når jeg så at han avlivet hunden sin siden den tapte kampen ved å henge en klype i øret og en i halen, helte en bøtte med vann på den og skrudde på strømmen. Hvilken syk jævel gjør det. Hadde jeg fått tak i han så skulle jeg faen meg gjort det med han også.

Skrevet

LizzyG

Åfyfaen! :o(

Ååååå.. Hadde jeg fått tak i han ville jeg gjort det samme å...!!

Koker inni meg når jeg hører om sånt! :(

Skrevet

Jepp, eller det ble ikke filma men han skrøt av det når han hadde gjort det. Han prøvde først i låven, men der gikk sikringen, så han måtte gå inn i huset å gjøre det en gang til der.

Skrevet

Ågud, nå ble jeg kvalm her.

Det funka ikke i låven?? Så går inn i huset?

Hva F*** slags mann er det der???

*åååå*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...