Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde el forrige uke, og de siste dagene har jeg vært veldig tørr i munnen, idag kom metallsmaken...

Kanskje det har noe med akupunkturen å gjøre...itte vet je....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jo håp for at det kan skyldes noe annet :-) Når har du IKM?

Høres ut som vi er omtrent i følge denne måenden - jeg hadde EL forrige tirsdag eller noe. Har ikke de største forhåpningene til resultatet, men akupunkuren ser ut til å virke bra på meg, også - har i hvert fall fått mer kontroll på EL og sykluser allerede. Godt å ha en fagperson jeg kan snakke med en gang i uka og lufte alle spørsmål, også - atskillig bedre enn å sitte ved en PC og prøve å diagnostisere seg selv.

Lykke til!

Skrevet

jeg har ikm den 24 ca... vært 5 dager forsinket i 2 pp nå, så jeg håper akupunkturen hjelper meg der.

Den hjalp meg masse iht el ihvertfall, jeg hadde 2 dager med MEGA sterk strek ( onsdag og torsdag forrige uka) :o)

Mente å lese et sted at noen som var gravide hadde metall smak i munnen helt i begynnelsen.

Hmm... men sikkert bare meg som leter etter symtomer hihi...

:o)

Skrevet

Jeg har også hørt dette med metallsmaken, ja, det kan være et tidlig tegn. Du får se! Blir spennende.

Jeg har begynt å måle temperaturen den siste måneden. Det er ganske lærerikt, egentlig, ser i hvert fall tydelig når EL har vært (noe som har vært mitt problem og årsak til frustrasjon de siste månedene.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...