Laban og Labolina Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hei Lurer på om jeg skal kjøpe et støttebelte eller gravidbelte da magen beygnner å bli ganske tung- og ryggen verker. De er ikke nødvendligvis beregnet på de med bekkenløsning, men løfter og støtter magen. KJenner jo at det hjelper om jeg bruker hendene og løfter magen selv, men slik kan jeg jo ikke gå hele dagen. Har sett noen på nettbutikker, men vil gjerne prøve de først. Vet de har det på Svinesund, men skal ikke dit på en stund. Noen som vet hvor man får kjøpt det i Oslo-området? Noen som har prøvd? Vet det fins to typer, en som bare er under magen og en som ligger over hele.
shari_z Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg kjøpte en gravidbelte som går under magen da jeg gravid første gang. Prøvd den, men likte den ikke i det hele tatt. Det var så ubehagelig for meg å gå med den. Men jeg liker ikke å ha stramme klær/belter/o.l. rundt magen i det hele tatt, så kan være derfor jeg ikke likte den. Må også si at jeg ikke synes det hjalp så veldig med å støtte magen. Har aldri prøvd den som går over hele magen. Har du mulighet til å låne en sånn, så hadde jeg anbefalt deg å gjøre det først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå