askepott Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 hei bare lurte på om det var noen gravide i bergen her som kanskje vil snakke littt.....??? og som kanskje skal være litt i første trimester? eg er 4+2 i dag.....
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Titteij =) Her er en fra Bergen =) Er 21 og min kjære fyller 23nå i sommer. Foreløbig menstermin 22jan. Skal på min første kontroll på onsdag =) Blir kjekt å få det konstatert skikkelig, utenom egne tester og mye sympt. Er 8+6 så skal nå være her innei 3 uker til... Hvor gammel er du da? Mye aympt endA?? Klem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå