Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag hadde jeg dåp for lille celina, jammen på tide, hun er snart 5 mnd..:)

Uansett.. var så kaotisk at jeg må bare dele tankene mine:)

Jeg hadde planlagt dåp en god tid i forveien, booket lokale, bestillt kaker o.l. :)

Da lørdagen kom, og vi skulle opp å forberede lokalet, var det allerede fullt opp med dekket bord, mat på kjøkkenet...

Så jeg ringte ansvarlig, han hadde visst dobbelbooka... DET vikk jeg vite da, 1 dag før dåpen.. fikk heeeeeeeeelt panikk..:P Men etter mye fremogtilbake ordna han meg et faktisk større og bedre lokale enda nærmere kirken:) Så det ordna seg..

Så var det søndagen da.. jeg hadde fått sånn fadder-brosjyre tilsendt og all infor jeg trengte.. på kirkekonteret fikk jeg opplyst- dåp kl. 11. Samme stod på fadder-lappene..

Så jeg skrev selvsagt kl. 11 i invitasjonene.

Så da jeg å mine nærmeste møtte opp i kirken kl.11 , fikk jeg beskjed om at det var visst over (skulle være 4 andre dåper), De hadde gitt meg feil tid..!!! Er det mulig:?:) Men så ordna det seg også.. jeg og mine nærmeste fikk en "privat sermoni" bare oss i hele kirka.. :) Snakk om uflaks..:)

Men alt i alt ble det vell bra feiring.. bare med mine, siden bf har valgt seg ut, å bedt meg om å IKKKE be noen fra hans side..

Måååååtte bare dele :) hih .. blir nok en morsom historie å fortelle når hun blir større:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, jeg hadde fått et nervøst sammenbrudd om jeg var deg!

Skrevet

Heh jaaaaaahh.. vet, var ikke langt ifra.. :) men må jo se det posetive i alt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...