Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 ...og da vi diskuterte det sa han i samme åndedrag at han synes homofili er ekkelt og unaturlig. Sånn rent bortsett fra at det er fortvilende å miste masse respekt for den man elsker, så blir situasjonen langt verre av at bestekompisen hans fortalte meg for noen måneder siden at han er homo, men ikke tør å si det til gutta fordi han er redd for hvordan de vil reagere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå