Gullis75 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har de siste to nettene hatt store problem med å sove pga at babyen er veldig urolig inne i magen og det føles på en måte som hodet blir presset nedover i bekkenet. Jeg kjenner tydelig at babyen snur på seg og at det blir fryktelig vondt i enkelte stillinger. Dette kommer veldig takvis, men føles ikke på samme måte som kynnere. Jeg har en samboer som jobber borte og jeg har termin i morgen så jeg lurer på om dette er begynnelsen på noe. Han står klar til å reise med en gang dersom noe skjer, men jeg vil ikke kalle ham hjem uten grunn. Men når man ikke har vært gjennom dette før er det ikke så lett å vite hvordan det skal kjennes ut. Noen som har erfaringer med slike smerter?
M*A*S*H* Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde en del sånne netter i ukene før termin. Eneste jeg kan si at når fødselen min startet var jeg ikke i tvil om det var fødsel eller ei, for å si det sånn:-D Lykke til!
snart mor til 3 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 har hadd det slik på og av i to uker nå...helt normalt ifølge legen... tok tiden en natt og da var det regelvise tak i 1.5 minutt med 5 til 5.5 minutter mellom hver gang så lenge jeg gadd å ta tiden..(gjorde det i ca 3 timer i mangel på andre ting å gjøre mens smertene pågikk)... er grusomt...og hvordan de forventer at vi skal være avslappet og klar til en fødsel aner jeg rett og slett ikke... får satse på at adrenaliner hjelper på under fødselen..for her i gården går vi mer og mer i koma for hver natt det er lite søvn ihvertfall...
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 d er nok hodet til babyen som kommer lenger ned i bekkenet vil jeg tro.. forbereder seg:) du er ikke i tvil når fødslen er i gang..du bare vet d:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå