Gå til innhold

ikea sprinkelseng. erfaringer noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må plutselig ha ny seng alikavel. Har det litt travelt no og har ikke 3000 og bruke på en seng for øyeblikket:(. hvordan er ikea sengene? er de solide nok? skal jo vare en stund. og tåle litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solid nok i massevis. Har en brukt seng her til mini - kjøpte ny madrass bare. Og broren min har samme seng til minsten som til de 3 eldre søsknene, også fra IKEA.

:-D

Skrevet

Oki:) Får ta turen i morgen og se på de da:) så jo fin ut! Men sprinklene så litt tynne ut synst jeg..

Skrevet

De er helt ok:-D Og fint at man kan stille høyden på sengebotnen opp, så man slipper å bøye seg så langt ned for å legge og plukke opp minsten før de begynner å reise seg opp og strekke opp armene når de vil opp.

Lurt å kjøpe sånn stoffbeskytterkant til å ha rundt den første tida, så føler de seg tryggere (mer lunt og trangt som i magen) og legg gjerne litt helsetepper i pølser rundt dem så de får et rede å ligge i.

Skrevet

Jeg tenkte også på Ikea seng, fint å høre om erfaringer fra andre :o)

Skrevet

Vi kjøpte Leksvik seng fra Ikea når småtten ble født. Er fornøyd med selve sengen, men man kan ikke "åpne" på siden og løfte ned, så jeg må bøye meg over sengen og løfte opp småtten. Fikk ikke med meg at det ikke var slik på sengen før vi kjøpte den. Hadde jeg visst det hadde jeg nok ikke kjøpt den senga, for når småtten blir større og tyngre tenker jeg ryggen min får merke det når han skal løftes oppi og utav.

Skrevet

Min erfaring er også at Ikea-sengene er gode nok i massevis.

Den senga jeg skal bruke nå kjøpte modern til meg på ikea for 26 år siden. I mellomtiden har både søstern og det eldste barnet mitt brukt den.

- Var naturlig å kjøpe ny madrass, ellers er ramma og bunnen den samme, bare pusset den opp litt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...