myboylollypop Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 ..har trappet ned til ett måltid pr døgn,og vil nå slutte helt..har ikke ammet på tre dager, og har hatt spreng helt til nå, og lurer på hva jeg skal gjøre! skal jeg pumpe litt for å få slutt på sprengen-når vil sprengen gi seg? hvor lenge vil jeg ha melk etter jeg nå har sluttet?
Minnie Mom Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Pump ut litt slik at det ikke sprenger. Men ikke så mye / ofte at du opprettholder produksjonen.
Dynamite Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Hei.Prøv å bare pumpe ut litt hvis det blir for ille.Pumper du ut mye, vil det bare produseres mere melk. Jeg husker ikke helt hvor lenge det varte hos meg før dette gikk over, men det tar litt tid. Hold ut.Det blir bedre
Northernlights Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Jeg håndpumpet i dusjen et par ganger, så gikk den verste sprengen bort. Sluttet amminga i slutten på februar, men det er melk der enda. Som det har vært i mer enn 24 år... Samme hvor lenge det går mellom hver gang jeg sjekker, så er det melk der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå