Gå til innhold

Bah.. Soppinfeksjon og snart EL.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo kommer hjem imorgen, og attpåtil er El om bare noen dager. Men har visst fått soppinfeksjon! Er jeg iallefall rimelig sikker på. Det er såååå sårt.. Og ingen apotek som er åpne på en søndag her nei.. :-( Føler bare at det har blitt verre iløpet av dagen, og virkelig ekkelt (!!!)..

Men det jeg egentlig lurte på... Hva har dette å si for prøvingen? Burde vi ikke ha sex på en stund nå, eller? Det er jo rimelig sårt da.. Og hva har diverse kurer å si for prøvingen? Miljøet der inne er vel allerede rimelig ødeleggende for denne pp'en... :-(

*sutre, sutre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde søkt på google med søkeord soppinfeksjon i underliv+kjerringråd. Du finner kanskje noe du kan prøve på til imorgen som du har i hus. Er verdt et forsøk.

Skrevet

Har allerede gjort det, men kommer nok til å stikke på apoteket snart! Vil egentlig bare ha det overstått, så får vi heller prøve så godt vi kan...

Skrevet

Hei!vil bare tipse om yogurt:) skal visst lindre og har ikke noe å si å ha sex..vil sikkert bli litt sårt rett etterpå men man får komme seg på apoteket etterhvert da vettu

Skrevet

Regner med du allerede har vært på apoteket nå, men svarer alikevell jeg.

Youghurt naturell er veldig fint å bruke. lindrer mye. Så om medisin fra apotek ikke virker med en gang, bruk yughurt til å linde.

vil også annbefale deg å bruke canesten vagitorie, Den som gies som engangsdose, og i tilleg smøre med canesten krem i noen dager.

ang sex, så tror jeg ikke det gjør noe, men kan jo være ubehagelig da. men jeg syntes canesten har lindret fort på ubehaget.Er vist veldig skjelden at menn får soppinfeksjon, og da får han bruke canesten han også da.

Lykke til, Håper ikke dette ødlegger pp, Ser dere har prøvd lenge, så håper spiren sitter denne pp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...