Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har lyst på sand eller er det bare meg som får slike merkelige lyster? Har lest om diverse matvarer man kan få lyst på, men sand er jo ikke akkurat noen delikatesse..... Av og til må jeg bare pirke løs litt fugemasse som er mellom flisene på kjøkkenet og ta en liten bit....... Helt sykt! Håper det ikke er farlig... Samboeren min synes det er helt sprøtt hele greia og det kan jeg forsåvidt være enig i... he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri hatt sånne rare lyster, men har jo hørt om de som liker murpuss haha..må slike på murer og sånt.

Skrevet

Har ikke hatt sånne lyster selv, men har hørt om det ja :)

Personlig ville jeg nok funnet meg noe "sunnere" sand enn fugene på kjøkkenet - men det er ikke sikkert det frister? ;)

Skrevet

Hehehe:D Stakkars deg! Har ikke noe jeg har spesielt lyst på, men jeg har fått ekstrem god matlyst!

Mamma fortalte meg at hun ble helt hekta på kaffegrugg av all ting. Det er helt sykt hvordan hormonene herjer rundt i kroppen.

Skrevet

Såpe. Jeg lager skum av såpen og slurper den i meg. Det lukter så godt at jeg blir gal av fristelse hver gang jeg vasker meg. Så da må jeg alltid smake litt. En kveld klarte jeg ikke å stoppe og slurpet i meg så mye såpe at jeg ble kvalm og kastet opp. Men utrolig nok fortsetter jeg å skumme såpen og smake på!

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Huff, Figa, så grusomt. Det gjør jo direkte vondt å få såpe i munnen...

Jeg leste innlegget ditt for mannen min, og han sa det samme som jeg tenkte rett etter å ha lest det: Hjelper det å bytte såpemerke? Gjelder det all såpe eller bare en type?

Jeg hadde heldigvis bare en liten periode der jeg var hektet på Hockeypulver, ikke noe avispapir eller skolekritt her nei :)

Skrevet

Det gjelder heldigvis ikke all såpe. Er bare Dr. Greve Sensitiv. Så jeg får vel slutte å kjøpe den. Har en full flaske nå, får bruke den opp først! Hehe.

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Bruke den opp, eller spise den opp? He, he ;P

Skrevet

Jepp.. har lyst på sand... men klarer å holde meg unna.. sandstøvet ser og lukter bare helt fantastisk.. ;D Hadde lyst på sand sist svangerskap også + andre pulveriserte greier... som f.eks. knust sminke man ser i moteblader osv.

Ellers er det ordentlig godt å snuse inn garasje- og bodlukt...

Føler meg sånn passe sprø... :/ Men det går over heldigvis..

Skrevet

Hm.. Har ingen spesielle spiselyster, men ELSKER lukten av kjeller og bod... :-S

Skrevet

Har ingen lyster selv, men bestemora mi siste vaskepulver da hun gikk med mamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...