Gizom81 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Noen som husker hvem som svømmer raskest og hvem som lever lengst?
2prinsesserogbim Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 jeg mener å huske at guttene svømmer raskest... ved tips på når lage gutt og når lage jente så står det at viss du vil ha gutt så skal du ha sex nettfør eller akkurat ved el
2prinsesserogbim Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 ja det stemmer da er vi enig så der har du svaret HI=)
Gizom81 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 Hmm... trodde det var omvent... har gutt, kunne vært gøy å prøve på jente, men samma bare det komme en!
2prinsesserogbim Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 jeg har jente og kunne godt tenkt meg en gutt nå, hadde vert gøy med en av hver... men jeg blir glad uansett, det som er viktigst er jo at ungen er frisk og velskapt=)
Gizom81 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2008 Ja ikke sant! Gutten vår ble nok laget på EL, så det er kanskej rett som dere sier... har lest om det et sted, husker bare ikke hvor!!
2prinsesserogbim Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 hmm ikke jeg heller... kanskje pernille.info? jeg har lagt ut et par innlegg nå, så om du kan hjelpe meg hadde det vert fint;P
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Eneste jeg vet har dere allerede nevnt; ''guttesperm'' lever kortere enn ''jentesperm'' så om man vil ha gutt lønner d seg å ha sex rett før el, om man vil ha jente lønner det seg me sex litt før el.
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 tror også ''guttespermen'' svømmer kjappest, høres logisk ut ettersom det anbefales å ha sex rett før el om du vil ha gutt
påtjukken Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 guttene svømmer fortest, men overlever ikkje så lenge.. jentene svømmer seint og overlever lenger siden dei ikkje svømmer så fort..
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 guttespermen er raskest, og jentespermen lever lengst:) så det vil si at hvis du har sex 2dager før el og blir gravid så får du jente;) og hvis du har sex når du har el får du gutt:)
påtjukken Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 og vil du ha jente skal du ha sex 2-3 dager før el og viss du vil ha gutt skal du ha sex samme dag som el... men det sier seg vel sjøl:)
Gizom81 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. juni 2008 Jepp, fant følgende på ammetaka.no Tips for å lage en gutt Sædceller som gir gutter sies å være kjapperer enn sædceller som gir jenter. Dersom man har samleie like før, under eller etter eggløsning skal sjansene til å få en gutt øke fordi guttesædcellene vi svømme fra jentesædcellene, og nå fram til egget først. For å få en gutt bør man ideelt sett være avholdende 4 dager før eggløsning, og så trå til ved eggløsning og like etter. Sæden skal plaseres dypt i skjeden,og kvinnen skal helst få orgasme. Samleiestillingen hvor kvinnen står på alle fire, skal øke sjansen for en gutt. Elsk på oddetallsdato, når månen er mindre enn halv og på natta. Kvinnen bør spise masse rødt kjøtt og salt snacks. Han skal drikke brus. Helst cola. Hvis mannen tar initiativet blir det gutt. Han bør sove på hennes venstre side. Trang truse og varme testikler gir gutt. Stress gir gutt Tips for å lage ei jente. Sædceller som gir jenter er mer seigliva enn guttesædcellene. Dersom det går lang tid mellom hver gang mannen har utløsning eller samleiet skjer ei tid før eggløsninga, vil jentesædcellene overleve bedre enn guttesædcellene, og sjansen for ei jente øker Samleie bør helst skje 2-3 dage før eggløsningstidspunktet og inntil 24 timer før eggløsningen skjer. Deretter skal man være avholdende ei uke. Sæden skal plaseres lavt i skjeden. Kvinnen må ikke få orgasme Misjonærstillingen eller kvinnen på toppen er gunstig om dere vil lage ei jente Begge bør spise mye fisk og grønnsaker. Dessuten bør begge spise sjokolade og andre søtsaker. Elsk på partallsdato fullmåne og ettermiddag. Hvis kvinnen tar initiativet blir det ei jente Kjølige forhold for testiklene f.eks i romslig bokser gir jente. En avslappa prøveperiode gir jente.
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 17. juni 2008 #16 Skrevet 17. juni 2008 Takk, Gizmo81! veeeeldig nyttig den lista der Lagra den på pcn jeg ja
kosestund Skrevet 17. juni 2008 #17 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har lest et sted jeg ikke husker hvor er at en orgasme for kvinnen forandrer ph slik at guttespermen favoriseres. Jeg har også lest at har man ofte sex så vil det alltid være en jentespermie som lever "langt der oppe" og blir den første som når egget og som befrukter det.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. juni 2008 #18 Skrevet 17. juni 2008 Bare jeg får barn så er jeg overlykkelig.... Samme om det er jente eller gutt! ;-)
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #20 Skrevet 24. juni 2008 Jaha... Spiller det noen rolle hva man får om ungen er frisk? Har veldig lyst på jentejeg altså...men hvis jeg skal begynne å ha sex slik at det er større sjans for det ene eller det andre... Ja da klikker jeg garantert! Vi har hatt sex annenher dag før EL og et par dager etter EL. Håper på en spire jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå