Jenny-penny Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Er så tom for ideer om dagen:) En bra gave til ei nyydelig lita tulle?
Kakeåndsen Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Tja, kommer jo an på hvor du legger deg prismessig. - prinsessetelt - sovepose - smykker - dukke-utstyr - navnekjede - kjole/hettegenser med navn/tekst
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Jenta mi på 3 elsker duplo så hun var i himmelrik da hun fikk duploprinsesse med hest og blomst til jul, og duplozoo til bursdagen i vår. Ellers har hun blitt mer opptatt av klær, så pent tøy var stas. Og ikke minst truser (hun ble bleietørr i pinsen), men vet ikke helt hvordan det er å gi i gave da ) ...Og badeleker til utendørssommerfintvær.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Sebra har en kjempesøt magnetdukke i trevirke med masse klær:) Sånn skal Johanne få til sin bursdag:)
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 hmmmmm vet ikke i Sarp..... Vet du om interiørbutikker som fører sebra i sarp? Hvis du venter 2 sek skal jeg laste opp bilde på profilen min så du kan se hvordan jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå