Gå til innhold

Bestevenninen til Jenny blir 3. Gavetips??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så tom for ideer om dagen:) En bra gave til ei nyydelig lita tulle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kommer jo an på hvor du legger deg prismessig.

 

- prinsessetelt

- sovepose

- smykker

- dukke-utstyr

- navnekjede

- kjole/hettegenser med navn/tekst

Skrevet

Jenta mi på 3 elsker duplo så hun var i himmelrik da hun fikk duploprinsesse med hest og blomst til jul, og duplozoo til bursdagen i vår.

 

Ellers har hun blitt mer opptatt av klær, så pent tøy var stas. Og ikke minst truser (hun ble bleietørr i pinsen), men vet ikke helt hvordan det er å gi i gave da :o)

 

...Og badeleker til utendørssommerfintvær.

Skrevet

Sebra har en kjempesøt magnetdukke i trevirke med masse klær:) Sånn skal Johanne få til sin bursdag:)

Skrevet

hvor får man tak i den da tro?

Skrevet

hmmmmm vet ikke i Sarp..... Vet du om interiørbutikker som fører sebra i sarp? Hvis du venter 2 sek skal jeg laste opp bilde på profilen min så du kan se hvordan jeg mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...