Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 http://fw.members.freewebs.com/MembersB/EditPage/index.jsp?token=7be89a7db813fd6011a7e2c7072&pageID=99607179 Bestilte på amazon.com - og i går kom den endelig. Eldstemann er superduperhappy med å få nye pysjer med Lynet og Thomas på.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 www.freewebs.com/smurfene Det er under shopping :-)
SaDa Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hvor mye måtte du gi for det? Gutta her hadde vært i hundre hvis de fikk det
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Kjøpte det ikke som pakke da - men plukket ut de tingene jeg ville ha. Det er jo litt til babyen også der. Gå på amazon.com og søk på Disney Cars / Cars - og apparel. Da finner du det utroligste :-) Betalte ca 900 nok for det der totalt, det er da et par Roobez tøfler, 4 ulike "merke" smekker, en flanellspysjbukse, to Thomas pysjer og tre Cars pysjer + en Caps med cars motiv. Og frakt da. Men styr unna den med Bill og Lynet på. Den er 100 % polyester av alle ting. Ser for meg at den kan bli klam.... De sender ikke til Norge, men det ordnes lett med å lage en pb adresse på et av de mange firmaene som driver med det. Ikke så sinnsykt dyrt å få det sendt hitover - og så langt har jeg ikke betalt toll eller mva for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå