Gå til innhold

hvor og når reiser dere på ferie da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg gleder meg skikkelig nå, vi reiser til sørlandet onsdag, skal være en uke hos søsteren min og familien hennes. Dyreparken skal vi også til:) Blir såååå kos!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser til Bodø på torsdag

Skrevet

aldri og ingensteder.......

har ei hytte vi låner ei uke hver sommerferie. skal i år også selvsagt. ellers blir det en tur til tusenfryd, hunderfossen eller dyreparken om eldstemann klarer å bli "tørr" bak og holder seg slik frem til da.

håper på en sydentur til neste år;)

Skrevet

Vi har leid sommerhus i Danmark 1 uke i juli, resten av sommeren blir på hytta i Drøbak. tar en ordentlig ferie i desember, da reiser vi til Dubai... ååå som jeg gleder meg:-)

Skrevet

Reiser til Kreta i 2 uker nå på torsdag :)

Skrevet

Reiser til Byske om 3 uker på campingferie=) Gleder meg sykt mye=)=)

Skrevet

Eldstemann reiser kanskje med bestemora og onklene til Svolvær til sin grand tante(mammas søster)på lørdag. Holder på å overtale forsiktig, søskenebarnet mitt har vist han masse fjell og fristet med turer hvis vi kom dit.

Vi alle reiser til oslo og til sørlandet midt i august. skal i bryllup og barnedåp.

Skrevet

en uke i danmark den 19.juni og en uke i finnsnes i starten av juli=)deilig med ferie.

Skrevet

reiser til mallorca i to uker 1 juli=)=)=)

Skrevet

Mallorca den 11 juli.... har skikkelig nedtelling nå....

Skrevet

Mine barn reiser til danmark med sin tante på onsdag. Neste mandag drar de til pappan sin og blir der en uke. Da skal jeg og min mann har barnefri en uke. Samt vi skal til oslo en langhelg, det gleder jeg meg veldig til. Det er vår lille ferie hvert år. Helt uten barn og lader opp batterier.

Ellers blir det unger her nesten hele tia, jeg jobber nesten hele sommer så det blir noen turer på hytta i ny og ned bare. Tusenfryd hører jeg rykter om også.

Skrevet

Reiser til rhodos i juli engang;-)

Skrevet

Skal til Åfjord, hjemplassen min.

Skal passe på barna til søsteren min, fordi hun skal føde! :o)

Termin om to uker, jeg reiser til helga. Blir til ungen er kommet ut, og til jeg får hilst på henne! :)

Gleder meg!:D

Skrevet

Reiser en liten tur til Berlin om litt under tre uker.

Resten av sommeren skal vi jobbe.

Skrevet

Jeg og ungene reiser først til Oslo til ei veninne, så til Lillehammer til Hunderfossen....der blir d Park og hytte i 4 dager :)

Gleder meg masse!!! Reiser 01 Juli, kommer hjem 16 Juli

Skrevet

Har ikke hovedferien min før i september..å da reiser vi til Kreta..Platanias:) Gleder meg sinnsykt mye:) Torsdag reiser vi en tur til oslo på besøk til famile..blir kjempekoselig :)

Skrevet

Vi er paa ferie.

Har allerede vaert i to uker og skal heldigvis vaere i to til.

Kjekt med foreldre som bor i Spania.

Skrevet

vi drar til sverige en uke om fjorten dager, deretter en uke til vestlandet.. så blir d en tur til tusenfryd ut i august:)

Skrevet

vi drar til mallorca..i september..;)

skal på hytten også i sommer da..;) drar ikke så langt vekk nå når mini bare er 5 uker...

Skrevet

Skal til sommerhuset vårt fra 4 til 20 juli! Besøk av flere venner med barn. Ellers går resten av ferien med til bryllup og kose oss i finværet på stranda her hjemme. (Håpe på knallvær )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...