Stimar Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 VI tenkte at vår 9 mnd skal få dele rom med storesøster på 3 år. Hun er veldig glad i å ligge å lese etter vi har lest for henne og sagt godt natt. Er det noen som har noen gode tips på hvordan få til gode leggerutiner for disse to? Er redd de "aser" hverandre opp og at det bare blir mas og lek. Storesøster som skal passe på og ordne opp. Trenger sårt gode tips...
Fire småtroll Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Ikke legg dem samtidig, men vent til den første (yngste kanskje) har sovnet før nestemann skal i seng... Kanskje eldste synes det er stas å måtte lese stille så ikke babyen våkner. Du kan jo lese høyt for storesøster (ferdig stelt og i pysj) i sofaen før dere lister dere inn på soverommet.
SuperGlad Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 har en på 8,5 mnd og ei på 2 år som nå deler rom. Jenta mi på 2 brukte nestnen time på å sovne i senga si før, lå å leste å koste seg. Guttn la seg fint ned for å sove men våknet ofte å tålte ikke mye lyder. mandagskveld delte de rom for første gang, i tillegg til at jenta mi fikk ligge i vanlig seng for første gang. Legginga tok 30 min, dagen etter 4 min, onsdag ble det atter en gang 30 min siden de lå å holdt på å le seg ihjel begge to :-) Barna tilpasset seg utrolig godt, jenta mi sovner uten boka, å gutten våkner ikke når han først har sovnet.
Stimar Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Takk skal dere ha. skal forsøke i morgen. Blir spennende. Er det noen som har forsøkt og vet hvor en kan kjøpe romdeler om det må bli et alternativ? Som vi bare kan sette opp om natta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå