Påsmeltigjen Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hei, har de siste dagene hatt mye menssmerter og kynnere. Lurer på om noen har gått med det lenge, eller om det kan være at tegn på at fødselen nærmer seg mer enn terminen skulle tilsi ...? Hadde ikke noe liknende sist jeg var gravid.
Vertigo Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Kynnere er i alle fall mer vanlig jo flere svangerskap du har hatt før. Så om du ikke hadde noe særlig med kynnere sist, kan du godt ha mer kynnere nå uten at det betyr at fødselen nærmer seg med stormskritt.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Hei! Lurt på dette selv.. Har hatt en del kynnere i det siste, som er blitt vondere enn tidligere i svangerskapet.. også at jeg plages med mens smerter og murringer, mest i ryggen og mest om morgenen.. Jm lurte på om det ikke kunne være pga bekkenløsningen. Men jeg skulle følge det opp bare.. er uke 34.. vet ikke hvordan det er jeg, men en kan vel håpe:)
mamma til fire små Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde mensensmerter i 3 uker før jeg fikk oredentlige rier forrige gang. nå har det startet igjen. tror nok det er kroppen som jobber ja, men om det skjer så fort, er jo heller usikkert. nevnte det til jordmora nå sist - er begynt på uke 37 idag, og har hatt det i ei uke. hun prøvde å gi meg forhåpninger da, at tulla kanskje ville ut snart, men siden jeg gikk 9 dager over forrige gang, er jeg bestemt på at jeg tør ikke håpe på fødsel før termin. blir så lange dager å vente om man er klar 3 uker før, slik jeg var sist gang.. får oftere kynnere denne gangen enn forrige gang jeg også. men siden jordmora sa at det kanskje er noe på gang, kan det jo tyde på at hun har inntrykk av at det skjer oftere enn slik som hos meg da? får håpe det for din del;) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå