Dr Mcstuffins Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Syns dere ikke barnevognene er litt lave?? Tenker ikke på håndtaket men på selve vogna...Ser for meg vondt i ryggen når jeg skal bøye meg ned til den lille.... De vognene jeg har sett på har en vognbag som når meg under rompa... :-)
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Jo, jeg syns de er lave og ja, det er tungt å stå bøyd over, men man gjør jo ikke det hele dagen Jeg er 179 Nå bruker jo jeg kun sportsvogn, og den har høøøøyt håndtak
lana<3 Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Det er derfor jeg liker emmaljunga, brio og simo for de er høyere enn f.eks carena... Har selv emmaljunga....
Småfolk Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jepp! Derfor jeg gikk for Brio sin. De skandinavisk lagde vognene er nok bygget med tanke på at skandinaviske kvinner (og menn) er forholdsvis høye. De andre er nok flotte å se på og lette å bruke, men de er fryktelig lave, ja. Men så er de jo også laget i europeiske land hvor gjennomsnittshøyden er mye lavere enn her. Er nok derfor de er så lave.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Vi har Basson Roma, deilig vogn, jeg er 182 og sliter ikke med ryggen i forhold til den vognen. Den er høy nok til både meg og samboeren min på 187. Anbefales Hadde en billig paraplytrille i Wales da vi bodde der, helt grusomt...Den var akkurat for lav,slik at man konstant gikk bittelitt foroverbøyd eller måtte knekke litt i knærne. Fælt i nedoverbakker. Vi måtte la den bli igjen der borte,vil finne en her vi kan være komfy med
Mamma til snart 4 Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 da kjøper dere emmaljunga vogn , med SPORTSunderstellet. for dette kan du stile etter høyden. ikke de 2 andre typene.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Den vogna jeg har til lille synest jeg er helt passelig Er 1.75 selv, og har en duovogn. Håndtaket er veldig lett å stille på den.
Mjaubeibi! Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er 1,77 m og har brukt Brio happy med compact understell, det har funket veldig veldig bra =)
AnonymeAnine Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er 180 cm høy og hadde/har Simo Duo. Kan ikke huske at bagen var for lav. Håndtaket er hvertfall høyt nok.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Joo, og derfor har vi Stokke X-plory stående her i stua
Mamman til kasper og Elise Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Vi har emmaljunga edge duo og på den kan man høyne håndtaket mye..samboeren min er 1.94 og kan fint trille uten og få vondt i ryggen..
Lacey*har fått erta Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Jeg og synes det, men jeg har bestemt meg for emmaljunga eller simo! De er høye gode vogner som jeg liker.. Klarer ikke de andre vognene, for det blir for lavt for meg!
snart mor til 3 Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 Basson Roma sin er kjempegod ja! Er mange lave vogner på markedet idag, holdt på å få sjokk når vi skulle ut å handle nå..men falt til slutt for Basson Roma sin..Den er perfekt for oss med litt høyde Og vil ikke ha noen vogn med regulerbar høyde på håndtaket. regner alt av regulering som svakheter for en vogn.. er jeg og mannen min som hovedsaklig skal trille vognen så kjøpte en vogn som er tilpasset for oss For jenter som er veldig høye så vil vel Basson Grande være et godt alternativ??
Gjest MariRari Skrevet 16. juni 2008 #15 Skrevet 16. juni 2008 Jo, derfor kjøpte vi Bebe Confort high trek. Høy bag og høyt håndtak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå