Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 her i gården bryr barnas bestemor på han sin side seg midt i ræva om barnebarna.hun bor 20min fra oss og har vert her ei gang på 7mnd! vi har bedt henne opp flere ganger men hun har aldri tid.enten skal hun på byen ellers har hun vert på byen og er dårlig,så jobber hun så mye...ny type nytt liv slanka seg,fått fancy leilighet,kasta alt av babytøy/utstyr som sambo hadde når han var baby..nei synest synt på barnebarna..de kjenner henne ikke,sist vi trefftes ville ikke eldstemannen gi henne en klem en gang.synest dette er trist.sambo bryr seg ikke lenger,sier hun bare får styre på,men jeg kjenner det forbanner meg.å attpå til snakker hun til alle rundt seg som om de er vokst opp hos henne.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 å jadda. vi kom hjem fra syden i går, nærmere bestemt Tyrkia. svigermor på 46 fant seg tyrker på 29. og dattra på 12 fikk vi ansvaret for. så, jeg vil kalle det midtlivskrisa JA!!!! hu var sammen med oss i 2 dager, etter det så vi ikke noe til henne...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Ja! Hun er femtito, men har ikke noe særlig på gang i livet annet enn den gifte elskeren på 39 hun holder på med, så det er bare trening, solarium og tenåringsklær som opptar henne. I tillegg til sex, da. Hun snakker hele tiden om sex, og det er ganske ekkelt. Hvis vi overnatter på samme sted så passer hun alltid på å skifte med døra åpen når vi er i nærheten sånn at vi kan få sjansen til å beundre kroppen hun er så livredd for at hun skal miste. Kun iført stringtruse, selvsagt. Hun farver også håret svart, og det ser litt rart ut når hun får lysegrå ettervekst noen uker etterpå. Skulle ønske hun kunne få et forhold til en mann på sin egen alder sånn at hun kunne ha akseptert alderen sin og blitt litt mer fornøyd med tilværelsen. Da hadde hun kanskje ikke trengt å snakke med samboeren min to ganger om dagen heller lengre, sånn at vi kunne fått litt mer fred.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Si det til dem. "Dere er noen latterlige svigermødre!"
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 hvordan er forholdet til barnebarna da? har hun noe tid til dem?
Northernlights Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har vært svigermor i 2 år snart, og håper jeg ALDRI blir som deres svigermødre... ((grøss))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå