Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Sønnen min vil ikke die i ammestilling, begynner bare å hylskrike hvis jeg tilbyr han puppen da (gjelder begge sider). Men det går helt fint å ligge å amme han, da koser han seg kjempemasse. Har vært hos kiropraktor, men han fant ingenting Noen som har opplevd det samme?
Anne-B. Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan ligger han når du sitter? En fin huskeregel, er navle mot navle, og det vil si at han ligger på sida med sin mage mot din. Kanskje han må ha hodet i en vri som ikke er så god når han ligger på fanget i den stillingen du ha brukt?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 småen var sånn i perioder når han var baby. men det gikk over.
viktorogmilla Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Ville prøvd tvillingstilling/ motsatt pupp.
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 Har prøvd det meste, ammehjelpa fikk heller ikke til....fikk bare til hvis hun bygde opp masse puter ved siden av meg og la han i tvillingstilling (men egentlig lå han jo bare på siden og fikk tak i puppen min). Så hvis jeg skulle brukt tvillingstillinga til vanlig måtte jeg ha hatt med meg 5 puter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå