MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Fikk helt sjokk en kveld jeg stellte meg..kjempe hoven i underlivet..Fler?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 huff da:( nei har ikke d selv..ennå hvertfall..men en veninne av meg fikk sånn åreknuter i underlivet på slutten.. er d vondt når du sitter eller?
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Nei, ikkje vondt på noen måte..bare hoven.. Leste akkurat at man kan bli det i slutten av sv.skapet..e vel normalt da...
Figa *Fødeklar* Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er også ganske hoven. Det er helt normalt.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 ja er det jeg og, fikk mildt sagt sjokk, er i uek 32
en deilig gutt:) Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er også hoven og har vært det en stund. Er det pga åreknuter det da? 32 uker på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå