Cecelia & jentene Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 som drømmer mye??? de to siste kveldene har vært ekstreme...hun våkner brått og hyler. sitter i sengen og skjelver..."jeg er redd mamma" sier hun...og "jeg liker ikke det"..jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å holde henne til hun roer seg...
neste*gang Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 på helsestasjonen sa de at jeg skulle gå ut av rommet med min så han våknet skikkelig og kom bort fra drømmen og så legge han igjen. Men han er av de som ligger å hyler og vrir seg og det virker ikke som han er helt våken eller sover.. syns det er ekkelt men det virker å få han ut av rommet for meg..
Cecelia & jentene Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 ok..da skal jeg prøve det...men er redd hun ikke vil legge seg igjen da...*stabeisen*..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå