Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 10 mnd. har blitt så tett i nesa at hun ikke får pusta gjennom den, og det er jo litt av et problem når hun MÅ ha smokk for å sove. Ikke vil hun ha pupp heller :(

What to do? Har heva hodeenden av senga hennes, men det ser ikke ut til å virke noe særlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi saltvannsspray en liten stund før leggetid.

Skrevet

Morsmelk i nesa funker som bare det=)

Skrevet

har du morsmelk så drypper du litt i nesen, funker som bare det=)

Skrevet

Bruk nesespray, det har jeg gjort (i moderate mengder altså), selv om ungene har manglet 1-2 mnd på å være ett år.

Skrevet

lage saltvann/ om du har sånne "pakker" med saltvann liggendes, og dryppe i nesen.. ellers funket nesespray godt her, når det var som verst, men da må du jo på aåpoteket om du ikke har liggendes..

Skrevet

Putt puppen i nesa hennes og klem på .)

Også kan du bære henne litt så det åpner seg. etter det kan hun drikke så hun drar melk inn i nesa. I morgen går du på apoteket og kjøper nesesuger.)

God bedring til lille jenta di.

Skrevet

Ja, nesesuger er gull verdt!

Skrevet

Har prøvd med saltvann og morsmelk i nasen og nesesuger å. Ser ikke ut til at noe funker i kveld.

Det er jo typisk at det skjer når gubben drar sin vei om en time, og blir borte i to dager... :(

Skrevet

Sikkert ett dumt spørsmål men bærer du henne?

Jeg har god erfaring med å bære sønnen min når han er helt tett. virker som det åpner seg litt da:) La hun få ligge på skuldra di:)

Skrevet

Har bært henne ja, men da vil hun iallefall ikke sove, for da er det så mye annet å se på/gjøre.

Pleier ikke å skjemme henne bort sånn, men nå fikk hun ligge på brystet mitt å kose seg en stund, og plutselig ville hun ha pupp likevel. Og da ble jo alt så mye bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...