Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hei damer! Sitter og planlegger Londontur for meg og min kjære i november, og siden vi aldri har vært der hadde det vært supert med MASSE tips!! Vi reiser på litt budsjett, skal selvsagt ikke spare på alt, men det må jo være overkommelig! Alt fra: - billige flybilletter - hvor bor vi? koselig og romantisk, rent, men ikke sinnsykt dyrt - hva bør vi se? - hvor får vi kjøpt billige musical-billetter? - når begynner juleutstillingene/julepyntinga? Vil ha en superflott tur!! Tenker å reise en torsdag og bli til søndag!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2008 Ingen damer som har vært i London som kunne tenke seg å hjelpe? Har knapt nok vært borte fra barna siden snuppa ble født i juli 2006, så vi har stort behov for litt kjærestetid...
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Dårlige greier, er alle her inne like fastgrodd i sofa'n sin som meg?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Nei, nei - da får jeg forsøke andre forum! Ble ikke akkurat særlig klokere av dette.. Ha en flott kveld, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå