Mulle :) Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Var på altanen og tok meg en røyk... Skulle inn igjen.. Men pc`en i hånden.. Der trakker jeg på en bil og stuuuuuper.. Fytti det må jo ha sett komiskt ut:p Klarte å redde pc`en og bilen hev jeg vegg i mellom... Men auuu så vondt jeg fikk i ryggen da :(
Septemberstjerna og Martine Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hehe... Du er ute og røyker MED pc'n i hånda?? Don't smoke and surf!
WP-TLogPeanut Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hehe hufff.......... ikke gå hen og ødelegge deg nå da!!!
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Lekebiler er og bli livsfarlige rett og slett...gått på ræva noen hanger og tråkka faenskapen i føttene...og ja, pælma dem vegg i mellom etterpå jeg også ja..hehe
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Herregud da, har du tenkt å gå opp kirkegulvet eller trille opp ?
Monajenten Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Ååååhhhh stakkars Mullemi!!!! :-( :-( :-( *blåsepå*
Mulle :) Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 Hehe skal ikke være lett.. men det gikk heldigvis bra "Godt" godt jeg bare har en gutt.. Tør ikke tenke på hvor mye biler det hadde blitt med flere gutter i hus:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå