3-prinser Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Junior på straks 6 uker har blitt så utrolig grei å legge for kvelden. Ikke noe som helst protester. Herlig :-) Legger han ved 22-tiden. MEN...................han har blitt veldig vanskelig å få til å falle til ro etter nattmåltidet ved 4-5-tiden. Da skal han bare være VÅKEN. noen som har noen gode tips til hvordan få han til å sove igjen? Må få med at han ligger i egen seng på eget rom, med lystett rullgardin + at vi ammer på rommet hans, i mørket. Så alt foregår i rolige omgivelser, uten lys og uten at jeg snakker med han. En venninne tipset om å legge en varmeflaske i senga hans mens vi ammer på natta, så den holder senga hans varm til jeg legger han ned igjen. Noen som har prøvd det?
Legekjærringa Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 nå er der jo ikke kaldt i været så jeg ville ikke ha brukt varmeflaske, men jeg brukte det på vinteren. De små skal jo ikke ha det for varmt heller. Ville kanskje har prøvd å holde han med et helseteppe, og legge han ned med helseteppet under han...altså direkte ned....ellers finnes det slike sommer-sove-poser som ser ut som en kjole som er sydd igjen nederst. Da har babyen samme "miljø" som han sover i når han blir tatt opp og lagt ned igjen. Høres ut som du gjør "alt riktig etter boka".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå