Gå til innhold

SÅ grei å legge for kvelden.........MEN!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior på straks 6 uker har blitt så utrolig grei å legge for kvelden. Ikke noe som helst protester. Herlig :-) Legger han ved 22-tiden.

MEN...................han har blitt veldig vanskelig å få til å falle til ro etter nattmåltidet ved 4-5-tiden. Da skal han bare være VÅKEN. noen som har noen gode tips til hvordan få han til å sove igjen? Må få med at han ligger i egen seng på eget rom, med lystett rullgardin + at vi ammer på rommet hans, i mørket. Så alt foregår i rolige omgivelser, uten lys og uten at jeg snakker med han.

En venninne tipset om å legge en varmeflaske i senga hans mens vi ammer på natta, så den holder senga hans varm til jeg legger han ned igjen. Noen som har prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er der jo ikke kaldt i været så jeg ville ikke ha brukt varmeflaske, men jeg brukte det på vinteren. De små skal jo ikke ha det for varmt heller. Ville kanskje har prøvd å holde han med et helseteppe, og legge han ned med helseteppet under han...altså direkte ned....ellers finnes det slike sommer-sove-poser som ser ut som en kjole som er sydd igjen nederst. Da har babyen samme "miljø" som han sover i når han blir tatt opp og lagt ned igjen. Høres ut som du gjør "alt riktig etter boka".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...