Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 ,..hvor rask ble dere gravid etter første fødsel? Var det planlagt? Hadde dere mensen før dere ble gravid? Vi som vil ha nr 2 allerede
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Da småen var 6 mdr var neste på vei. Ikke planlagt, men svært velkommen!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Ble gravid da største var 6-7 mnd. Fullammet til henne til 6 mnd, hadde en rar blødning rett før preg.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Var gravid 4 mndr etter fødsel. 13 mndr mellom barna Veldig planlagt begge to:)
Joikaboll@ Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Nr 3 og 4 var like planlagte begge to, men vi hadde regnet med at det ville ta litt lenger tid. Jeg fullammet, hadde ikke fått tilbake mens, men var likevel gravid 2,5 mnd etter fødsel. Så da blei det 11 mnd mellom gutta ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Takk for svar! HI her. Baby er bare noen måneder gammel, jeg fullammer men tror jeg kan være gravid allerede. Synes det føles sånn ut,...har kjent litt stikninger i mage-/underliv siste 2 mnd, men husker liksom ikke helt hvordan det var, selv om det bare er 1 år siden sist jeg var ny-gravid. Rart hvor fort man glemmer. Får ta en test til uka (selv om jeg får skjelvende nerver bare av tanken). Setter pris på flere svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå