Gå til innhold

Hvis "unge mødre" har en undertone av skremselspropaganda.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøv heller en serie med unge tenårings-mødre. Tipper 16-åringens pipe får en annen lyd da.;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med dette?

Skrevet

lurte jeg også på.

Skrevet

Hva mener du?

Skrevet

Jeg tenker på den serien "unge mødre". Hvis tenåringene ikke blir litt skremte av å få barn så tidlig, så kan man jo lage en serie med "unge tenårings-mødre". Er 33 og har ei på snart 15, nemlig. Føler meg passe lost til tider....... Jeg tror jeg kommer til å bli splitter pine gal før hun blir voksen og peller seg hjemmefra. ;)

Skrevet

jeg tror hun mener å lage en serie med "unge" mødre, som har tenåringsbarn i hus..hehe sikkert frustrert over en 15 åring, som ikke er lett å ha med å gjøre kan jeg tenke meg..

Skrevet

hun mener vel at hun er en ung tenåringsmor- og det er hun jo. Ferreste tredveåringer som har tenåringer i hus. Så videre mener hun (hehe, tror jeg da sant) at det er knalltøft å være tenåringsmor, altså mor til en tenåring- ikke tenåring som er mor, og at det burde vert en egen tv serie om tenåringsmødre, om hvordan det er å være mamma til en tenåring.

bra konsept forresten, tenker tilbake på hvordan fjortis jeg var, med skrekk og gru... hufff! begynte å kvi meg til jenten min ble tenåring, den dagen hun var født... oææ

Skrevet

Tror også det hadde vært et bra konsept. Men jeg er usikker på om jeg vil ha et film-team inni huset her. Kan bli temmelig hett til tider.

I ene øyeblikket deler vi klær og sminke, i neste slemres dører og ord man ikke mener kastes imellom............

En dag truet med å ringe barnevernet selv for nå trengte vi hjelp. Da fikk jeg til svar at det kunne jeg bare gjøre, så kanskje hun kunne komme i fosterhjem...

Harde bud........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...