Piri Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Prøv heller en serie med unge tenårings-mødre. Tipper 16-åringens pipe får en annen lyd da.
Piri Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 Jeg tenker på den serien "unge mødre". Hvis tenåringene ikke blir litt skremte av å få barn så tidlig, så kan man jo lage en serie med "unge tenårings-mødre". Er 33 og har ei på snart 15, nemlig. Føler meg passe lost til tider....... Jeg tror jeg kommer til å bli splitter pine gal før hun blir voksen og peller seg hjemmefra.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 jeg tror hun mener å lage en serie med "unge" mødre, som har tenåringsbarn i hus..hehe sikkert frustrert over en 15 åring, som ikke er lett å ha med å gjøre kan jeg tenke meg..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 hun mener vel at hun er en ung tenåringsmor- og det er hun jo. Ferreste tredveåringer som har tenåringer i hus. Så videre mener hun (hehe, tror jeg da sant) at det er knalltøft å være tenåringsmor, altså mor til en tenåring- ikke tenåring som er mor, og at det burde vert en egen tv serie om tenåringsmødre, om hvordan det er å være mamma til en tenåring. bra konsept forresten, tenker tilbake på hvordan fjortis jeg var, med skrekk og gru... hufff! begynte å kvi meg til jenten min ble tenåring, den dagen hun var født... oææ
Piri Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 Tror også det hadde vært et bra konsept. Men jeg er usikker på om jeg vil ha et film-team inni huset her. Kan bli temmelig hett til tider. I ene øyeblikket deler vi klær og sminke, i neste slemres dører og ord man ikke mener kastes imellom............ En dag truet med å ringe barnevernet selv for nå trengte vi hjelp. Da fikk jeg til svar at det kunne jeg bare gjøre, så kanskje hun kunne komme i fosterhjem... Harde bud........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå