Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner på jobb i morgen og har fått vite at det er gressklipping på planen ukene frammover.

Jeg er da gravid (8uker) og lurer på om det er bra og gå i 7,5timer om dagen, lite pauser, dytting av klipper og enkelte bratte oppoverbakker?

Er så usikker, det kommer kanskje ann på hvordan man selv føler seg?

Håper på mange svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skjønne at det skal være noe problem, annet enn at det sikkert er kjedelig =P

Skrevet

Jeg jobbet 100 prosent på en bolig med veldig tunge beboere nesten til termin begge gangene. Gikk veldig fint. Så du får se ann allentilstanden. Jeg har jobbet i mange år vant til å ta i så jeg merket ikke så mye forkjell når jeg var gravid men var også frisk som en fisk. Så det kommer ann på hvordan du har det ellers.

Skrevet

Hehe det blir nesten som å trille en vogn da?

Haha må le:P

Den var tynn for å slippe jobb du..

Skrevet

Takk for svar:)

Er selvsagt ikke det at jeg vil slippe, er en sommerjobb jeg har hatt i flere år nå og trives i. Men var veldig usikker iogmed at på dager det er regn og gresset er vått så skjer det fort uhell. Er en tung jobb, men minst bæring av de jeg har og velge imellom.

Skrevet

Men selvom du er gravid så er det ikke sånn at "du ikke tåler noen ting" Livet fortsetter som normalt, bare husk at du har en liten hvis det er noe eksremt:)

Å klippe plena er ikke det største. Tenk på tvillingmammaer uten lappen med en ny bebis i vogna? Hva skulle de gjort?

*fniser enda*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...