Shabby Cheap Chic Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hmm, virker som om snuppa aldri skal bli kvitt den forkjølelsen..
Septemberstjerna og Martine Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Vesla mi fikk forkjølelses-symptomer ved tannfrembrudd ja. Surklete, snørrete og hoste. Og selvfølgelig feber...
3xmamma Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Er vist helt normalt at de blir forkjøla ved tannfrembrudd. Snakka med tannpleier om dette på kontroll jeg. Vesla her får skikkeli renne nese når hun venter tenner. På natta virker det som hun har vondt i halsen også. Skjer det samme hver gang, ene gangen hadde hun det leeeenge, da kom det 3 tenner på samme tid
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Hun var bra fra den forkjølelsen hun hadde men nå er hun plaga med jeksler... Ser ut til at de er igjennom hvert øyeblikk.. Håper jeg i alle fall for hennes del... Ser ut som hjørnetann og jeksel (-er) kommer samtidig.. uff.. Fikk mange av fortenna på en gang å.. men ingen feber her foreløig da.. får håpe de kommer igjennom i natt...
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 ok takk.. Snuppa mi hoster litt liksom også høres hun litt suklete ut innimellom, men om dagen er det bedre.. hper det bare er pga tennene og ikke noe mer forkjølelse nå.. kjedelig ...
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 OPP, noen flere med erfaringer?
IgglePiggle Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Min lille gutt blir det.. Hoster og veldig tett i brystet.. Varer leeeenge synes jeg. Med en gang tannen er ute saa gaar det vekk.. Men saa er det er par uker og paa'n igjen med ny tann som kommer.. Synes han har vaert saann siden jul omtrent da den foreste tannen kom.
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 Hmm, får håpe det er det de er da.. Ser den ene sida av den ene jekseleår håpe den kommer i natt.. Kjedelig for henne å være plaga med det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå