Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke det beistet av en baby finne noe annet å trykke på enn blæra mi? Gjør jo pokker ikke annet enn å løpe på do, og hver gang kommer det to forbanna dråper! Rekker ikke vaske henda en gang før jeg må sette meg på do igjen!

Misforstå meg rett, elsker å være gravid, men kunne greid meg uten femtitre dobesøk daglig! Faen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er jævlig irriterende, men synes heller det er verre å konstant gispe etter pusten! Jeg har for så vidt ikke noe behov for å være gravid lengre. Alt er klart til henne, så hun kan godt komme i dag!

Skrevet

Skjønner irritasjonen! Men jeg skulle gjort ALT for å være i din situasjon!

Jeg mistet min lille idag! Skulle mye heller valgt 9 mnd med 50 dobesøk daglig for så å få en vakker velskapt baby!

Skrevet

Huff, så utrolig trist. Er lei meg for tapet ditt!

Skrevet

Mener ikke å komme inn her og si at jeg har det værre enn dere. Jeg bare sprer litt positivitet til dere med svangerskaps irritasjoner. Jeg vet det er mye rart som følger med graviditeten. Men tenk hver dag hvor heldig dere er som faktisk skal få en liten baby om kort tid :-)

Skrevet

Sikker på at du ikke har urinveis infeksjon?

Jeg fikk akkurat en resept fra legen i posten på antibiotika fordi det var funnet bakterier i urinen når den hadde vært på dyrking.

Har ikke noe vondt når jeg tisser, men føler jeg må tisse hele tiden og som du sier kommer bare 2-3 dråper og så snart jeg reiser meg og har fått på klærne kjennes det ut som jeg må tisse igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...