Masaili <3 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Vi blir 6 barn og tre voksne hvis alle kommer... Tenkte på sjokoladekake og fruktfat med jordbær, melon og ananas, men burde jeg ha mer? Is kanskje?
Masaili <3 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2008 Tenkte også pølser med brød, siden selskapet er fra kl 17--19 så har vel ikke alle rukket å spise middag...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Jenta mi blir 2 år nå om et par uker, og da tenkte jeg å servere fruktcoctail med kesam/krem, en sjokoladekake og en ispinne til hver. Er litt usikker fortsatt, for jeg har lyst å servere så masse! Gele med vaniljesaus er jo vannvittig godt da, Tror nok jeg lager det også. Hehe..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Vi grillet begge dagene. 1ste dagen var det eldre der så da grillet vi rådyrsteik , pølser og hamburgere. Hadde salat og potetsalat til. Barenebursdagen dagen etter hadde vi hamburgere og pølser pluss salat og potetsalat. Kokte også litt pastaskurer til de minste. Hadde endel kaker da endel hadde bakt til henne. Så vi ble gode og mette begge dagene. Pluss pinneis.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Jeg skal forresten ha selskapet fra kl 12 om formiddagen ( er en lørdag), og da tror jeg ikke jeg ordner med pølser.. men hvis det hadde vært så samme klokkeslett som deg, er det jo kos med pølser da. Alle barn liker jo det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå