*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Sitter her og lurer på hva snuppa og jeg skal finne på i morgen. Kanskje jeg får noen ideer av dere...
atsjo Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Samboer jobber sent så tror jeg drar på besøk til mamma å pappa:) Ellers bare kose meg med gullet mitt:)
*SamSung* Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Være sammeen med min herlige tvillingsøster:) Vi har fri i morgen;) Så skal jeg prøve å få rydda litt å sånn;)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Skal vel vaske og rydde litt tenker jeg...Cornelia skal i bhg og gubben pusser opp bad:)
mamma >to gull Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Tror det blir en svensketur på oss imrg;) Så ordne ett par ting til spaniaturen;)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er nå sliten etter 2 uker med kjøp av nytt hus, vask pakking meglere bank visninger siste visning i dag. I morgen håper jeg på att 1 av de 16 som skrev seg på liste får seg ett nytt hus =0). Så skal vi på middag til svigers.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Spørs om du vil bruke min ide.. Jobbe..
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 Jaja, ikke har jeg tvillingsøster, ikke har jeg familie i nærheten, ikke skal jeg til Spania og svensketur har vi vært på i dag...... Så jeg trenger fler forslag......hehe.......
Alba44 Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Begynne å pakke og skrive huskelister. Vi skal reise bort )
En liiiten til. Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Skal på helsestasjonen å veie litjklompen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå