Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hei.. Er i min første pp, og skal muligens ha hatt EL rett før helgen. Kjente da noen murringer i magen som jeg pleier å gjøre ved EL. Idag har jeg skikkelig mens-lignenede murringer/smerter nederst i magen.. Mulig jeg er hyper-følsom og var på alle tegn nå, men kan man kjenne seg slik om det "klaffet" under EL?
Snuppa's mamma Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 akkurat dette lurer jeg også på... er og i vår første pp og med el før helgen, og har skikkelig menssmerter idag... Kan det være noe tegn?? off sier til meg selv slapp av og vent å se, hallo, ikke lett nei hehe:)
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Samme her! Ikke lett å ikke tenke på det! Blir litt paranoid. Kan jo være at jeg vanligvis har slike murringer, men ikke har tenkt så over det pga at det ikke har vært noe jeg har behøvd å tenke på... Nei, vi må nok bare vente og se.. Om ikke noen andre har noen erfaringer med dette da?
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Kanskje jeg bare har bomma på EL.. I såfall veeeldig kjipt, siden samboeren min har reist bort tre dager nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå