Lucy T og prinsessa *** Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Dette er min siste dag her, en dag jeg aldri har vært helt sikker på ville komme. Jeg har vært ganske bekymra helt siden positiv test, vært livredd for å miste spiren vår. Har ikke vært den mest aktive her på 1. trimester, men det skyldes nok all bekymringen min. Har vært på ul to ganger i løpet av 1. tri, og skal på en ny ul nå i uke 12. Håper alt fortsatt står bra til inni der, og at vi ser en sprellende baby på skjermen. Ønsker alle dere andre lykke til videre, så ses vi på 2. trimester
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 jeg husker deg veldig godt, både i fra bli gravid og her inne! Du må kose deg masse over i 2 trim, og du er velkommen på besøk her inne så mye du vil!Jeg har og hatt noen ul allerede. to vanlige,og to gyn ul,siste så jeg et hjerte som slo! masse lykke til på ul til uka!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Hei Suzy, jeg husker deg og godt fra bli gravid og har sett at du også hører til her på 1. trimester nå ) Denne gangen skal det nok gå bra, og spiren vokser seg stor og sterk. Det er en stor lettelse å se et bankende hjerte på ul, og veldig godt å få tidlig ul når man er bekymret. Gleder meg til å se deg inne på 2. trimester. Når har du termin? Lykke til videre
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hallais snupps. Hvordan står det til. Ahh de magiske 12. Heldiggris. Jeg er 3uker igjen. Var så dårlig forgje uke at jeg orket ikke prate på msn. Men nå er formen heldigvis bedre!!! Magiske nåler!!! Kose deg fremover å håpermagen din beg å vokse nå!!! Snakkes om 3 uker og 2 dager på 2tim =)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Hei snuppa! Jo, formen har jo aldri vært spesielt dårlig, så den har ikke blitt verre heller Så kjedelig at du har vært dårlig, håper formen er stigende, og at du kan nyte sommeren fullt ut! Ja håper også at magen begynner å komme snart.. Det kjennes jo at buksene strammer litt, men er en stund til de ikke kan brukes mer. Må prøve å tak i noen mammabukser, sånn at jeg kan ha liggende på lur til de virkelig trengs Vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå