Gå til innhold

HHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo da lille venn jeg er her:-) ser du har savnet meg!!!

Skrevet

åååååhhhhhhhhhhhh.............gud bedre. Trodde du var dau.

Skrevet

Hør her lille venn!! greit at du har drevet med hersing hele denne forsommeren, men at du har kjeften full av høy og ræva full av halm etter obscøne aktiviteter ute på åkrene, så betyr det nødvendigvis ikke at jeg er dau:-)

Skrevet

Nå har vi riktignok ikke begynt med slåtta og halmen gikk vi tom for 13. dag jul, så både kjeften og ræva mi er temmelig tomme for slikt. Her blomstrer en rødkløver bland myggstikk etter hænkipænkien i midnattsol godt skjult bak regntunge skyer.

Og hvordan står det til med negerkongens?

Skrevet

Her har vi midt inne i regntiden, så jeg skal love deg at det er lite med myggstikk på skinka eller andre utsatte organer!! Ser så klart frem til sol og sommer som vanlig:-)

Skrevet

Her har vi sånne nuclear-waste-mygg. Det var ei som glefsa tak i skinka på meg forleden. Jeg formelig hørte det slurpa. Klarte ikke å flabbe til den fordi det begynte å prikke i fjeset av blodmangel. Lå i hele går på intensiven for å få blodoverføring. Nytter ikke med myggspray her i bøgda, nei. Bruker padlåra som fluggu-dasker.

Skrevet

Jasså!! så det er du som bruker blodet mit der nede ja:-) Får håpe mine gener ikke blander seg med dine!! kan tenkes at du begynner å like at myggen suger på skinka di også da:-) Samt at DiB kommer til å slite med ei som prater om fitte og kalkun i ett sett:-)

Skrevet

Næ. Liten kjangs for det. Mine blodlegemer slår knock-out på dine pingle-legemer. Dessuten så har ikke kalkuner og fitter noe med hverandre å gjøre.

Skrevet

phøøøøøøøø.. blodet mitt er landets mest ettertraktede, så der kan du bare rulle inn puppa frøken!! Dessuten så er det nok utrolig bra blod jeg har da!! kan jo hende at det blir dame av deg også til slutt:-) Dessuten, så er det faktisk sant at kalkun og fitte har noe med hverandre å gjøre!!

Skrevet

Du har sikkert den oppfatningen fordi du ser ei kalkunfitte i speilet hver morgen.

Og dame blir det nok aldri av meg, nei..............

Skrevet

hehe.. morsomt at du sa akkurat det:-) jeg har faktisk et signert bildet av Gro Harlem Brundtland limt på speilet mitt, etter et heidundrandes fylkefyllekule jeg var på for noen år siden!! Hun henger der bare fo å minne meg på at jeg har slutttet å drikke...kreeeemt.. dessuten synes jeg du bør ta tilbake at jeg ser på ei kalkunfitte hver gang jeg ser i speilet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...