Venter09<3med ny spire Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 hjelp.. hehe dette har jeg ikke hatt før.. hva kan dette være noen som vet??? tusen for alle svar
me84 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 hvor er du i syklusen da??? d er normalt hvis du er rundt el.
Venter09<3med ny spire Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 har ustabil og lang syklus så vet ikke helt når jeg har el--.. men tok noen billigtester el denne uken og da ar noen positive.. så si at jeg karnsje har ahtt el onsdag tirsdag kan det være festning?
November mamma :o) Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 jeg hadde slik rosa aktig utflod da jeg var gravid første gang. Før jeg testet positivt på testen min ) Var så deppa fordi jeg trodde jeg fikk mensen allerede.. Men den gang ei. Men ikke bli for ivrig. Det kan jo være noe annet )
Venter09<3med ny spire Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 hei... mamma til sara... når testet du positiv etter rosa utflod??? red for at det skal gå bort enda en pp. er nå oppe i nr 7. og vet at det kan ta opp til 1 år etter p-pille slutt... men det er jo kjedelig når det tar så lang tid. reiser til spania på lørdag og da vil jeg jo ikke at mensen skal komme da jeg er der nede eller rett før og at jeg blør på reisen.. vil jeg heller være gravid... hehe vis dere forstår hvor jeg vil hen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå