Gå til innhold

ENDELIG HØRER JEG TIL HER!;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen med liten spire:) er så utrolig gla for endelig å kunne være en del av denne siden igjen:) vi klarte å bli gravide i 1.pp så nå er vi i ekstase både jeg og sambo:) er 5+5 idag:) har en sønn fra før som bare er litt over 6 mnd så her kommer de tett, men det skal vel gå bra tenker jeg:) håper alle her får ett fint svangerskap!!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann og gratulerer med spire:)

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen hit!!

Skrevet

gratulerer masse!! og velkommen inn hit! Vi begynte også å prøve på nr 2 da datteren vår var 6 mnd, men tok litt tid da..pluss noe trist som hendt på veien.. men endelig venter jeg også nr 2!

Skrevet

Heisann

Gratulerer med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...